Smerter efter undersøgelse, normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. august 2011

mika.F

Altså, har været til jordemoder i dag og er blevet undersøgt, omkring 1 1/2-2cm livmoderhals og ca 1 finger åben, hvilket, så vidt jeg kunne forstå er fint når man har termin den 22. (på mandag)... MEN, på vej hjem fra jordemoder har jeg bare fået såå ondt lige over skambenet, det forsvandt så en 5 min tid efter det var kommet, og er så kommet tilbage to gange mere i løbet af de sidste tre kvarters tid, kan jordemoder have provokeret noget igang, eller er det megt normalt at opleve den slags?? Det er første gang jeg er blevet undersøgt indvendigt siden konstateret graviditet, derfor jeg ikke aner hva jeg kan forvente af reaktioner fra min krop.... Håber nogen kan hjælpe mig.. . Mika-39+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

serinasmor

ville skyde på veer .. så småt i hvert fald

Anmeld

18. august 2011

mika.F

serinasmor skriver:

ville skyde på veer .. så småt i hvert fald

Iiiih, nu bliver jeg helt spændt, selvom jeg jo godt ved at det godt kan gå i sig selv igen,,..... Håber der snart sker noget mere ^^, og helst mere tydeligt, hehe...

Anmeld

18. august 2011

serinasmor

mika.F skriver:

Iiiih, nu bliver jeg helt spændt, selvom jeg jo godt ved at det godt kan gå i sig selv igen,,..... Håber der snart sker noget mere ^^, og helst mere tydeligt, hehe...

i hvert fald ville jeg pakke en taske hvis du ikke allerede har gjort det

Anmeld

18. august 2011

Dansker I Holland

Hehe det kender jeg godt. Det er nok din livmoder som forbereder sig Men håber da på at det er begyndende veer til dig Smiler...

VESTØV

Anmeld

18. august 2011

mika.F

serinasmor skriver:

i hvert fald ville jeg pakke en taske hvis du ikke allerede har gjort det

Heh, jeg prøver, men kan virkelig ikke finde ud af hva jeg skal pakke til mig selv, skal være indlagt i 14 dage efter fødslen, og jeg stoler bare ikke på at kæresten får det rigtige med hvis jeg sender ham hjem for at hente noget bestemt... . Det eneste jeg har fået pakket er en løs blød skjorte, trusser og en toilet taske... Føler ikke rigtigt det er nok til 14 dage.... Hehe

Anmeld

18. august 2011

mika.F

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hehe det kender jeg godt. Det er nok din livmoder som forbereder sig Men håber da på at det er begyndende veer til dig Smiler...

VESTØV

Tak, det håber jeg også! ^^, Jo tak, vestøv modtages med kyshånd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.