Kælne marsvin bortgives nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.159 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. august 2011

Pipning

Er der nogen af jer som står og mangler nogle søde kælemarsvin?

Min søn kan desværre ikke tåle dem mere, så vi bliver nødt til at komme af med dem rigtig hurtigt.

Der er følgende:

2 hanner som går sammen på 11 mdr fra samme kuld. Den ene ruhåret og sort, rigtig kælen og den anden glathåret og 3 farvet og lidt mere sky.

1 han som går alene på 2 år som er hvid og gylden med semi langt hår og som er UTROLIG kælen og virkelig en pusse nusse trold

4 hunner som har gået sammen og alle har haft børn fra 10 mdr gamle til 3 år. Her kan man nøjes med at blot tage 2.

Marsvin er sociale dyr og skal ikke gå alene, medmindre det er hanner som aldrig har gået med andre, så må de ikke sættes sammen da de kan slå hinanden ihjel (altså 2 hanner).

Jeg har en del tremmebure som man gerne må få med gratis.

De kan bringes til Næstved, Slagelse, Ringsted eller omegn

Håber virkelig der er nogen derude.. Ved ikke hvor de små pus ellers skal henaf.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Englebassen82

Har du evt billeder ???

Anmeld

18. august 2011

Mira0911

Øv, jeg må ikke få flere marsvin...Kæresten siger jeg har rigeligt i de 2 jeg har nu...  Så jeg kan ikke hjælpe med at tage nogle af dem... 

Anmeld

18. august 2011

Loa

Jeg vil også rigtig godt se billeder....

Anmeld

18. august 2011

Pipning

Jeg har lige lagt et par billeder ind, det tager jo lidt tid.

Har desværre ikke billeder af de 2 hanner, men skynder mig lige at få taget nogle

Anmeld

18. august 2011

Englebassen82

Åhhh den semi langhårede er godt nok lækker.....

Du må meget gerne lige reservere ham ind til i aften... Så har jeg nemlig snakket med manden..

Anmeld

18. august 2011

Pipning

Så fik jeg lige hurtigt taget et billede af de 2 drenge der går sammen

Den sorte er den med det ru hår, har hørt det hedder texel men har ingen forstand på det..

Englebassen - Altså den lyse/hvide? Det første billede? Det er hannen ham skal jeg nok lige gemme til dig til i aften. han er nemlig en rigtig puttegøj

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. august 2011

Loa

Mærkeligt spørgsmål måske, men ville der ske noget hvis en hun gik alene?

Jeg vil også rigtig gerne se billederne af de to hanner

Anmeld

18. august 2011

lilledittemor

awh hvor er de søde! jeg må lige snakke med kæresten når han kommer hjem

Anmeld

18. august 2011

Pipning

Loa : Så er der et billede af de to hanner. Nej, der ville nok ikke ske noget. Men som skrevet før, er marsvin MEGET sociale og de elsker hinandens selskab. Så mange mener at det er decideret synd at de skal gå alene. Derfor vil jeg også helst af med dem parvis. Også især når de er vant til at gå sammen, måske hvis den fra unge gik alene ville det være noget andet. Men mine har altid gået sammen i stor flok og så ville de nok blive lidt skøre i hovedet

Ditte Marie : Så krydser jeg fingre for at han siger ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.