Hvornår startede I i mødregruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

2babygirls

Miriam11 skriver:

Ja som overskriften siger, hvor gamle var jeres babyer da i startede i mødregruppe?

Jeg fødte 10 okt og startede slut novemter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Brams

Mener Lærke var ca. 1 mdr.

Anmeld

18. august 2011

GitteC78

Min søn var ca 5 uger da vi startede i mødregruppe. Jeg trængte så meget til at komme ud og snakke med andre mennesker

Anmeld

18. august 2011

Miriam11

Da jeg nævnte det for min sundhedsplejerske sidste mandag sagde hun at de skulle lave grupper om onsdagen men har stadig intet hørt. Hendes foreslag var at jeg skulle sætte mig ned i gården med en bog for at møde nye mennesker! Men jeg vil jo bare i mødregruppe

Anmeld

18. august 2011

MetteT

Kathrine var ca halvanden måned og Christian var halvanden uge..

Knus

Anmeld

18. august 2011

Miriam11

GitteC78 skriver:

Min søn var ca 5 uger da vi startede i mødregruppe. Jeg trængte så meget til at komme ud og snakke med andre mennesker

også mig!

Anmeld

18. august 2011

Rockertand

Miriam11 skriver:

Ja som overskriften siger, hvor gamle var jeres babyer da i startede i mødregruppe?

Vi blev sat sammen i grupperne, da vi var lige over halvvejs - og så var det op til os selv, om vi ville starte mødregruppen med det samme, eller vi ville vente til efter fødslen.

Det er fuldstændig normalt i vores område at starte grupperne op før fødslen, så pígerne lærer hinanden at kende før de bliver mødre, så en overgang er der nogle, der har født og andre, der sidder med mave. Det giver også mange andre indgangsvinkler til det at blive mor. at man ser hinanden fra begge sider og ser den udvikling, der sker for førstegangsmødrene.

Anmeld

18. august 2011

Miriam11

Rockertand skriver:

Vi blev sat sammen i grupperne, da vi var lige over halvvejs - og så var det op til os selv, om vi ville starte mødregruppen med det samme, eller vi ville vente til efter fødslen.

Det er fuldstændig normalt i vores område at starte grupperne op før fødslen, så pígerne lærer hinanden at kende før de bliver mødre, så en overgang er der nogle, der har født og andre, der sidder med mave. Det giver også mange andre indgangsvinkler til det at blive mor. at man ser hinanden fra begge sider og ser den udvikling, der sker for førstegangsmødrene.

Det synes jeg lyder som en rigtig god måde at gøre det på! Det kunne jeg helt sikkert godt have haft glæde af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.