Hårfarve..? Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. august 2011

Anonym trådstarter

Hej piger, 

Jeg blev rødhåret i går.. Farvet hjemme, men nogle steder ved kanten kom det ikke ordenligt ned.. Så nu er der nogle steder hvor jeg stadig er nøddebrun.. Total irreterende.. 

Kan det betale sig at farve det igen? Kan det ødelægge farven jeg har fået? Vil farven blive lysere? 

Hjælp..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

sbs78

Anonym skriver:

Hej piger, 

Jeg blev rødhåret i går.. Farvet hjemme, men nogle steder ved kanten kom det ikke ordenligt ned.. Så nu er der nogle steder hvor jeg stadig er nøddebrun.. Total irreterende.. 

Kan det betale sig at farve det igen? Kan det ødelægge farven jeg har fået? Vil farven blive lysere? 

Hjælp..

køb den samme farve igen, og kom så kun farve på de steder hvor der helligdage  så skulle det være fint

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

sbs78 skriver:

køb den samme farve igen, og kom så kun farve på de steder hvor der helligdage  så skulle det være fint

ihh tusind tak  
Det vil jeg så gøre.. Vil jeg kunne gemme resten af farven til en anden gang el bliver den ødelagt af at ligge efter den er blandet sammen? El  kan man evt bare blande noget af den og så gemme resten?

Ja sorry men er da helt blank på dette område  

Anmeld

18. august 2011

sbs78

Anonym skriver:

ihh tusind tak  
Det vil jeg så gøre.. Vil jeg kunne gemme resten af farven til en anden gang el bliver den ødelagt af at ligge efter den er blandet sammen? El  kan man evt bare blande noget af den og så gemme resten?

Ja sorry men er da helt blank på dette område  

du må ikke gemme resten af farven efter den er blevet blandet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.