Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så fik jeg endelig taget mig sammen til at tage nogle nye mavebilleder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Misselbek skriver: Så fik jeg endelig taget mig sammen til at tage nogle nye mavebilleder
Hvor er du bare flot Ihhh altså. Jeg er lidt spændt på, hvor tæt på hinanden vores små bliver født. Der er jo kun 14 dage imellem.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hvor er du bare flot Ihhh altså. Jeg er lidt spændt på, hvor tæt på hinanden vores små bliver født. Der er jo kun 14 dage imellem.
Tak smukke .. Ja det er lidt spændende
Ditte_Marie skriver: Ej hvor er det bare en smuk og perfekt mave!! Wauw..Jeg håber at min kommer til at ligne din, bare lidt Du er smuk må vi se et fra siden?
Ej hvor er det bare en smuk og perfekt mave!! Wauw..Jeg håber at min kommer til at ligne din, bare lidt Du er smuk må vi se et fra siden?
iih, mange tak smukke! hvor er det sødt sagt!
- Ja selvfølgelig , skal nok lige tage et senere
Frøken J. skriver: Hold da kæft hvor er den flot, søde! Du er jo skabt til at være gravid. Jeg er mega misundelig, den sidder så godt på dig!
Hold da kæft hvor er den flot, søde! Du er jo skabt til at være gravid. Jeg er mega misundelig, den sidder så godt på dig!
Tak søde, hvor er du sød! Synes nu også din mave sidder helt perfekt på dig!
Flot mave
Smuk mave!
Sikke en flot mave...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128