Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
betiinsen skriver:øv øv.. håbede det blev lidt bedre.. nej ved godt det er selve graviditeten, men det er jo først nu her de føles tomme og grimme
det er ikka amninigen men graviditeten der ændere brysterne.. det opdages baer først efter amme stop...
min bryster er fine.. men jeg aner ikke hvordan de ser ud når jeg stopper med at amme.. jeg har været gravid eller ammet i 6år... tøsen på knapt 3 får stadig en godmorgen tår og en nat nåt.. men tror ikke mine ændre sig meget når vi stopper.de kan dårligt blive mindre.. dvs jeg har en a skål
raca skriver: det er ikka amninigen men graviditeten der ændere brysterne.. det opdages baer først efter amme stop... min bryster er fine.. men jeg aner ikke hvordan de ser ud når jeg stopper med at amme.. jeg har været gravid eller ammet i 6år... tøsen på knapt 3 får stadig en godmorgen tår og en nat nåt.. men tror ikke mine ændre sig meget når vi stopper.de kan dårligt blive mindre.. dvs jeg har en a skål
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128