ked af mine bryster efter amning:S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. august 2011

betiinsen

Hej piger

stoppede med at amme for ca. 2-3 uger siden og nu her er mine bryster blevet grimme synes jeg. de er virkelig bløde også i forhold til inden jeg blev gravid..

brugte en d skål inden, efter fødslen brugte jeg f skål, men er nu tilbage i en d.. (de har bare mistet alt fylden) vil ikke sige de sådan hænger, men det er bare som om de er helt tomme.. overvejer operation..

blev jeres bryster lidt pænere igen efter noget tid? eller vil de altid føles så "tomme" som nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Ann.

Det er desværre ikke amningen der gør det, men selve graviditeten.
Mine er også blevet ret bløde, de hænger ikke vildt - men som du selv siger, så har de mistet meget fylde. Og her 2 år efter, er de stadig sådan.

Anmeld

17. august 2011

betiinsen

øv øv.. håbede det blev lidt bedre.. nej ved godt det er selve graviditeten, men det er jo først nu her de føles tomme og grimme

Anmeld

17. august 2011

Ann.

betiinsen skriver:

øv øv.. håbede det blev lidt bedre.. nej ved godt det er selve graviditeten, men det er jo først nu her de føles tomme og grimme

Forstår godt du er træt af det, jeg ville nu også ønske at mine havde lidt mere fylde.

Anmeld

17. august 2011

raca

det er ikka amninigen men graviditeten der ændere brysterne.. det opdages baer først efter amme stop...

min bryster er fine.. men jeg aner ikke hvordan de ser ud når jeg stopper med at amme.. jeg har været gravid eller ammet i 6år... tøsen på knapt 3 får stadig en godmorgen tår og en nat nåt.. men tror ikke mine ændre sig meget når vi stopper.de kan dårligt blive mindre.. dvs jeg har en a skål

Anmeld

17. august 2011

TineA

raca skriver:

det er ikka amninigen men graviditeten der ændere brysterne.. det opdages baer først efter amme stop...

min bryster er fine.. men jeg aner ikke hvordan de ser ud når jeg stopper med at amme.. jeg har været gravid eller ammet i 6år... tøsen på knapt 3 får stadig en godmorgen tår og en nat nåt.. men tror ikke mine ændre sig meget når vi stopper.de kan dårligt blive mindre.. dvs jeg har en a skål

Wauv!! Gravid eller ammende i 6 år!! Dét er sgu vildt jeg glædede mig til at få min krop "for mig selv" da knægten var 3 måneder og har ( af andre årsager) ikke ammet sidenTil ts : kender desværre aalt til dit "problem". Det er det samme her og jeg tror også jeg skal have hængt mine på plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.