Er det NU jeg skal være skuffet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.511 visninger
70 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Mira0911

Det startede med at jeg sagde til kæresten om han slet ikke kunne høre jeg sagde til ham i nat at han snorkede... "Nææh" siger han... Hmm... Synes ellers jeg sagde det RIMELIGT højt til ham... 

Så udbryder han "De 2 år vi har været sammen nu, har du slet ikke brokket dig over det, hvorfor så begynde nu?" 

Mig: "ØH.... 2 ÅR!!!!! Sig mig lige, jeg får det altså til 4 år til december" 

Ham: "NEJ, vi har kun været sammen i 2 år" 

Mig: "Nope... Vi fandt sammen 8. December 2007, vi er altså i 2011 nu, så det giver altså 4 år til december" 

Ham: "Hmm... Ja okey, du har ret så" 

Jeps... Er det NU jeg skal være skuffet over han husker så dårligt? 

Under hele samtalen må jeg indrømme jeg grinede, kunne simpelthen ikke stoppe igen, han var stædig og ret sikker på vi kun havde været sammen i 2 år og at det var noget underligt noget at først begynde nu at brokke sig over hans snorkeri... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

SussieThyssen

Mira0911 skriver:

Det startede med at jeg sagde til kæresten om han slet ikke kunne høre jeg sagde til ham i nat at han snorkede... "Nææh" siger han... Hmm... Synes ellers jeg sagde det RIMELIGT højt til ham... 

Så udbryder han "De 2 år vi har været sammen nu, har du slet ikke brokket dig over det, hvorfor så begynde nu?" 

Mig: "ØH.... 2 ÅR!!!!! Sig mig lige, jeg får det altså til 4 år til december" 

Ham: "NEJ, vi har kun været sammen i 2 år" 

Mig: "Nope... Vi fandt sammen 8. December 2007, vi er altså i 2011 nu, så det giver altså 4 år til december" 

Ham: "Hmm... Ja okey, du har ret så" 

Jeps... Er det NU jeg skal være skuffet over han husker så dårligt? 

Under hele samtalen må jeg indrømme jeg grinede, kunne simpelthen ikke stoppe igen, han var stædig og ret sikker på vi kun havde været sammen i 2 år og at det var noget underligt noget at først begynde nu at brokke sig over hans snorkeri... 

Næ..bare grin og ryst på hovedet...det er typisk mænd
Og vær så lige glad for at han synes tiden er gået SÅ hurtigt at det kun føles som den halve tid, fordi I har det så godt sammen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. august 2011

Mi

hahahahaha, kunne godt være sket herhjemme...men hvor det var mig der skulle have glemt det

Anmeld

17. august 2011

Kofoed.

Han er da julies far ikk? Når hun er over to, må han kunne regne ud, at i har været sammen i længere tid

Men de kære mænd

Anmeld

17. august 2011

Dot D

Nej, du skal ikke være skuffet, det er et generelt "mandeproblem", hi hi, de kan ikke altid huske sådan noget

Stephan har flere gange startet på at fortælle noget, for så at stoppe brat og sige, nååååh nej, det kan du jo ikke vide. Hvor jeg så må sige, at det altså er sket i "min tid", hvilket er 15 år nu

Anmeld

17. august 2011

serinasmor

LOL ....

hmmm ... er han ikke også far til den store ... hvordan kan han få det til 2 år ...

suk ... mænd og tal

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Kofoed. skriver:

Han er da julies far ikk? Når hun er over to, må han kunne regne ud, at i har været sammen i længere tid

Men de kære mænd

Jo han er Julie's far...  Jeg ved ikke lige hvad der skete for ham der... 

Ja, de husker ikke lige altid ret godt... Men, det jeg heller ikke selv... Hihi... 

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

serinasmor skriver:

LOL ....

hmmm ... er han ikke også far til den store ... hvordan kan han få det til 2 år ...

suk ... mænd og tal

Hehe jo han er far til Julie... aner ikke lige hvad han har tænkt på der... 

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Dot D skriver:

Nej, du skal ikke være skuffet, det er et generelt "mandeproblem", hi hi, de kan ikke altid huske sådan noget

Stephan har flere gange startet på at fortælle noget, for så at stoppe brat og sige, nååååh nej, det kan du jo ikke vide. Hvor jeg så må sige, at det altså er sket i "min tid", hvilket er 15 år nu

Thihi.... Hmm... er der ikke noget med mænds hjerner ikke er som de skal være eller? 

Som din, så kan min også begynde at fortælle noget og stoppe og sige, nååh nej, det var før din tid... 

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Mi skriver:

hahahahaha, kunne godt være sket herhjemme...men hvor det var mig der skulle have glemt det

Hihi... Du er ikke ene, jeg kan også være glemsom... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.