Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
linemus skriver: Sikke et flot billede Jeg håber, vi får det at se med Lasse, når du får det.Hvor er det sjovt at se billeder af dig - du ser slet ikke sådan ud i mit hoved Og tillykke med fødselsdagen igår Knus Line
Sikke et flot billede Jeg håber, vi får det at se med Lasse, når du får det.Hvor er det sjovt at se billeder af dig - du ser slet ikke sådan ud i mit hoved Og tillykke med fødselsdagen igår Knus Line
jeg er også rigtig rigtig glad for det må jeg sige vi har i øvrigt bryllupsdag idag, så det er dejligt at sidde at kigge på sådan en collage og mindes jeg skal nok vise lasses også, når den er kommet på væggen - har ca 75000000000 mio billeder af ham, så det er bare rigtig svært at vælge.....
haha, kender godt det med at man har en forestilling om hvordan er person ser ud, - men sådan ser jeg så ud
og tak for fødselsdagshilsen, du er bare så god til at huske på sådan noget - det varmer
Knuz Jannie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Monica skriver: Hvor er det fint. Måske jeg skulle kigge lidt på det...
Hvor er det fint. Måske jeg skulle kigge lidt på det...
tak tak, kan kun anbefale at tjekke siden ud - der er bare mange flotte eksempler osv, og en meget overskuelig hjemmeside - og ikke mindst meget meget hurtig og seriøs respons og stor hjælpsomhed.... ind og kig med dig
Jannie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128