Undskyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Carina1977

Ann87 skriver:

Jeg oprettede tråden Ma for et par dage siden.. Hvorefter jeg slettede mig herinde..  Det var ikke så pænt gjort, men havde det ret svært med det hele.. Jeg tror det var ALT for tidligt at stille de spørgsmål!! 

Jeg var så uheldig, at pillerne ikke virkede på mig så jeg har fået lavet en udskrabning i dag.. Den gik rigtig fint og jeg har ikke længere så mange smerter.. Men føler det da lidt tomt nu!!

Nu skal vi bare se fremad! Tak fordi i læste med! 

Jeg forstår dig udemærket godt. Jeg har selv haft en MA i starten af året, og jeg kunne bare ikke holde ud at se det ene indlæg efter det andet omhandlende graviditeter og positvie tests. Jeg tror det er en meget naturlig proces, når man har været igennem en MA/SA.

Jeg havde dog i starten behov for at snakke om mit tab herinde, og det gjorde også, at jeg hurtigere kom videre.

Jeg fik også en udskrabning og ja man føler sig tom, men det er rart at slippe af med smerterne.

Jeg ved ikke om i forsøger igen, men uanset hvad, så alt held og lykke herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Mom2012

Carina1977 skriver:

Jeg forstår dig udemærket godt. Jeg har selv haft en MA i starten af året, og jeg kunne bare ikke holde ud at se det ene indlæg efter det andet omhandlende graviditeter og positvie tests. Jeg tror det er en meget naturlig proces, når man har været igennem en MA/SA.

Jeg havde dog i starten behov for at snakke om mit tab herinde, og det gjorde også, at jeg hurtigere kom videre.

Jeg fik også en udskrabning og ja man føler sig tom, men det er rart at slippe af med smerterne.

Jeg ved ikke om i forsøger igen, men uanset hvad, så alt held og lykke herfra

Tak Jeg havde lige nogle dage, hvor jeg havde brug for ikke, at have muligheden for at gå ind og læse alt muligt!
Men nu er jeg virklig glad for at være tilbage!

Det har været en stor hjælp og givet mig mere blod på tanden!

Vi skal helt sikkert prøve igen! Det er vi enige om! Og mange tak

Anmeld

18. august 2011

Nessie

Det skal du ikke undskylde.
Da jeg havde en MA (som også blev en udskrabning) lukkede jeg mig inde i 14 dage. Havde det så forfærdeligt, og græd bare hele tiden.

Dejligt at se at du er kommet tilbage, og forhåbentlig kan se fremad nu, selvom følelserne er svære

Anmeld

18. august 2011

Mom2012

Nessie skriver:

Det skal du ikke undskylde.
Da jeg havde en MA (som også blev en udskrabning) lukkede jeg mig inde i 14 dage. Havde det så forfærdeligt, og græd bare hele tiden.

Dejligt at se at du er kommet tilbage, og forhåbentlig kan se fremad nu, selvom følelserne er svære

TakJa man kan ikke rigtig styre sine følelser! Det er hårdt at skulle igennem! 

Men jeg synes allerede, det begynder at se lidt lysere ud! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.