kolde føder og finger om vinteren hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

aarhusmor

Jeg ved at når voksne døjer med problemet, så kan man købe strømper og handsker med sølv i. Det kan man søge efter på nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

Vi havde en voski urban, den var guld værd, da han begyndte at sparke sig ud af hans alm voksi pose...

Den er som sovepose...

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=9472

Den er lækker.. og har holdt ham varm i barnevognen.

Åhh den ser skøn nu men han bruger dyne og fordi er han bruger hjørnerne som en sut  så vi kan ikke skifte til en pose han kan sove i

Anmeld

18. august 2011

B&J

aarhusmor skriver:

Jeg ved at når voksne døjer med problemet, så kan man købe strømper og handsker med sølv i. Det kan man søge efter på nettet

okay et lyder spænde det vil jeg prøve at læse om mange tak

Anmeld

18. august 2011

aarhusmor

B&J skriver:

okay et lyder spænde det vil jeg prøve at læse om mange tak

sølvioner strømper skal du søge efter. Her i DK bliver de solgt fordi de modvirker svamp og fremmer blodcirkulationen. I udlandet fordi de holder på varmen, for dem der lider af renault syndrom og det gør jeg. Men det giver kolde fødder og hænder

Anmeld

18. august 2011

B&J

aarhusmor skriver:

sølvioner strømper skal du søge efter. Her i DK bliver de solgt fordi de modvirker svamp og fremmer blodcirkulationen. I udlandet fordi de holder på varmen, for dem der lider af renault syndrom og det gør jeg. Men det giver kolde fødder og hænder

ja for det kunne være dejligt at tage ham op af barnevognen hvor det ikke kun er hovede og krop der er varmt men også finger og fødder

Anmeld

18. august 2011

Nessie

Vi brugte de der lidt lange futter, de små som regel bruger, lige inden de lære at gå, når de skal være udenfor.

Og så lagde vi aviser og et tæppe neden under madrassen i barnevognen, det var jo pænt koldt de sidste 2 vintre

Daniel nægter også at sove med hænderne under dynen, og vi måtte også prøve os frem med forskellige vanter, og selv om han fik nogle rigtig gode varme nogen, kunne han stadig have lidt kolde fingre

Anmeld

18. august 2011

B&J

Nessie skriver:

Vi brugte de der lidt lange futter, de små som regel bruger, lige inden de lære at gå, når de skal være udenfor.

Og så lagde vi aviser og et tæppe neden under madrassen i barnevognen, det var jo pænt koldt de sidste 2 vintre

Daniel nægter også at sove med hænderne under dynen, og vi måtte også prøve os frem med forskellige vanter, og selv om han fik nogle rigtig gode varme nogen, kunne han stadig have lidt kolde fingre

Mange tak for tippet det med aviserne og tæppet

og ja der var nemlig rigtigt kodt og det er ikke nemt når hænderne skal være uden for dynen hihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.