vacciner hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

LinLin

Tanja. skriver:

ååh nej, det havde jeg slet ikke tænkt på, der forstår de jo hvad der sker

Men godt din dreng tog det flot

Nemlig  Min bliver 5 i næste måned - så er det heldigvis sidste gang (i hvert fald ifht til vacc.-programmet...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Koen.

Janni. skriver:

Håber han sover det væk hvis der er noget der generer ham. Han sover meget uroligt og har allerede været vågen flere gange end han plejer.. 

Men han triller jo på siden, og han blev stukket i siden af begge lårbasser, så tror det gør ondt at ligge på dem

ja, Lærke var MEGET øm i lårene efter 5 måneder, men ikke for at skræmme dig men her starter feberen som regel sen aften/nat

Meeen bassemand er sej så han er frisk i morgen

Anmeld

17. august 2011

Koen.

DAs mor skriver:

Nemlig  Min bliver 5 i næste måned - så er det heldigvis sidste gang (i hvert fald ifht til vacc.-programmet...)

puuha ja, håber han tager den lige så godt

Anmeld

17. august 2011

LinLin

Tanja. skriver:

puuha ja, håber han tager den lige så godt

Jeg har fortalt ham det - så  nu snakker ahn meget om hvor sej han var sidste år I år skal han være ekstra sej - siger han - for hans lillebror bliver 1 år næsten samtidig og skal derfor også vaccineres, så han vil vise ham at det slet ikke er farligt

Men nu må vi se... Hvis han græder er det jo ligemeget - lillebror hyler nok dobbelt så højt...

Anmeld

17. august 2011

Koen.

DAs mor skriver:

Jeg har fortalt ham det - så  nu snakker ahn meget om hvor sej han var sidste år I år skal han være ekstra sej - siger han - for hans lillebror bliver 1 år næsten samtidig og skal derfor også vaccineres, så han vil vise ham at det slet ikke er farligt

Men nu må vi se... Hvis han græder er det jo ligemeget - lillebror hyler nok dobbelt så højt...

ååh hvor er han sød, men godt han kan være sej for dem begge for ja, lillebror skal helt sikkert nok give lyd Her plejer sirenen ihvertfald at starte

Anmeld

17. august 2011

Janni.

Tanja. skriver:

ja, Lærke var MEGET øm i lårene efter 5 måneder, men ikke for at skræmme dig men her starter feberen som regel sen aften/nat

Meeen bassemand er sej så han er frisk i morgen

Altså sidste gang blev han vacc kl 12.00 og reaktionen kom ved 20-tiden. 

Idag blev han vacc kl 11.30 så hvis det bliver som sidste gang, så kommer reaktionen lige om lidt  

fingre for at vi slipper 

Anmeld

17. august 2011

Janni.

Janni. skriver:

Altså sidste gang blev han vacc kl 12.00 og reaktionen kom ved 20-tiden. 

Idag blev han vacc kl 11.30 så hvis det bliver som sidste gang, så kommer reaktionen lige om lidt  

fingre for at vi slipper 

Ellers er natten uddelt til farmand efter eget ønske 

Anmeld

17. august 2011

LinLin

Tanja. skriver:

ååh hvor er han sød, men godt han kan være sej for dem begge for ja, lillebror skal helt sikkert nok give lyd Her plejer sirenen ihvertfald at starte

Adam gav et lille piv første gang - og blev herre syg efterfølgende. Anden gav SKREG han - men blev ikke syg. Så jeg stemmer for at han bare skriger alt det han vil!

Anmeld

17. august 2011

Koen.

Janni. skriver:

Ellers er natten uddelt til farmand efter eget ønske 

skøøønno!

Anmeld

17. august 2011

Koen.

DAs mor skriver:

Adam gav et lille piv første gang - og blev herre syg efterfølgende. Anden gav SKREG han - men blev ikke syg. Så jeg stemmer for at han bare skriger alt det han vil!

haha, ja så er det med at lade ham hyyyyyle løs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.