Hej Piger..
Vil lige høre jeres mening, eller om jeg bare er sippet.. 

Sagen er den at vores SP er en ældre dame, der virker ret forvirret og ikke har styr på det hele.. Her er et par eks. på det jeg ikke synes om:
- Da Maja var mindre og sp ville vende hende på ryggen kom hun næsten hver gang til og ligge hende så "voldsomt" så Maja fik smækket næsen ned i gulvet..
- De første par måneder kaldet hun mig ved min søsters navn, fordi hun havde arbejdet på hendes folkeskole.. (Er selvfølgelig hvad der ka ske, men alligevel, fortalte hende det hver gang)
- Har lige læst at babyer skal have jern dråber fra 6 månder af, det har jeg intet hørt om?
- For sjældent de notater med vægt osv..
- Ville gerne høre om baby massage, for synes det lyder hyggeligt, men for afvide det kun er til forældre der ikke kan finde ud af og være sammen med deres børn?
-Brugte ammebrik da jeg ammede da jeg bare ikke kunne uden og med rådgivning fra sygehuset, men blev "presset" til og øve uden den, selvom jeg fortalte jeg havde det bedst med den for vidste det gik godt..
- SP har ikke styr på detaljerne..
Og det væreste af det hele er at efter jeg havde lagt mærke til Majas mørke pletter i huden fra hun var et par uger gammel, har hun været til div. undersøgelser og der mistænkes NF1 en genetisk sygdom der kan medføre lidt forskelligt med bl.a. udviklings og indlæringsvankligheder.. Har informeret SP, SP ved ikke noget om det og vil tjekke op på det.. De følgende gange, sidder jeg og genfortæller hvad NF1 er og hvad undersøgelserne har sagt osv., så sidst da hun var hos os, sagde hun ærligt at hun stadig ikke havde fået læst og fulgt op på sygdommen, og i venlighed siger jeg det går nok hvorefter hun inderømmer at det er det faktisk ikke, for hun skal jo egentlig vide hvad hun skal holde øje med osv..
Så snakkede hun lidt videre og spurgte så 'Er det så en dødlig sygdom, eller?' 

Ved ikke om det bare er mig men det spørgsmål, fik mig til og blive helt panikslagen, havde ikke læst den skulle være det, men blev så bange og ked.. Kan hun tillade sig og spørge sådan?
Så hvad siger i er jeg bare sippet? 

- Malene&Maja