Flyverdragter .. Helvede ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. august 2011

morethanperfect

Holda op , hvor er der mange forskellige flyverdragte !!

Det er næsten ligesom barnevogne !

Kom med jeres børn flyverdragter . Min søn er et år til vinter så det skal være en god en han kan fumle i, men selvf. også varm !
Kom gerne med billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Kløver

Jeg er med på en kugger, er i samme problem, daniel bliver 1 år 30 jan, så han er jo snart 6 mdr og bruger allerede 74/80 i tøj

Håber vi begge kan få gode råd om hvilke flyverdragter som er godt

kan det forresten svare sig at købe en billigere eller en dyrerere i bedre kvalitet ?

Anmeld

17. august 2011

morethanperfect

Maja84 skriver:

Jeg er med på en kugger, er i samme problem, daniel bliver 1 år 30 jan, så han er jo snart 6 mdr og bruger allerede 74/80 i tøj

Håber vi begge kan få gode råd om hvilke flyverdragter som er godt

kan det forresten svare sig at købe en billigere eller en dyrerere i bedre kvalitet ?

Jeg har hørt at der er mange dyre flyverdragter der er rigtig gode i kvaliteten .. Så ja, hehe , ved det ik rigtig .. Nu må vi se om der kommer nogle gode inputs til os

Bruger han allerede 74/80 i tøj ?! Store dreng

Anmeld

17. august 2011

Laulund87

En lilla Småfolk med lyslilla æbler, blev det til i år

Anmeld

17. august 2011

Kløver

morethanperfect skriver:

Jeg har hørt at der er mange dyre flyverdragter der er rigtig gode i kvaliteten .. Så ja, hehe , ved det ik rigtig .. Nu må vi se om der kommer nogle gode inputs til os

Bruger han allerede 74/80 i tøj ?! Store dreng

ja håber også på gode input, også rigtig meget i tvivl hvad man skal vælge for ikke at sige str

Ja det er vildt, han var kun 46 cm da han blev født, da han kom for tidligt, så han er vokset utrolig meget, det er helt vildt, kan slet ikke følge med hvad str bruger din dreng nu

Anmeld

17. august 2011

morethanperfect

Maja84 skriver:

ja håber også på gode input, også rigtig meget i tvivl hvad man skal vælge for ikke at sige str

Ja det er vildt, han var kun 46 cm da han blev født, da han kom for tidligt, så han er vokset utrolig meget, det er helt vildt, kan slet ikke følge med hvad str bruger din dreng nu

Viildt .. Oscar bruger noget i 68 og mest i 74 .. Lidt i 80

Anmeld

17. august 2011

Kløver

morethanperfect skriver:

Viildt .. Oscar bruger noget i 68 og mest i 74 .. Lidt i 80

ja dte er da vildt, daniel bruger mest 74 og enkelte bukser i str 80, mens min fætter på 1½ år bruger str str 80 og enkelte bukser i 74

Anmeld

17. august 2011

Christina.78

Denne fra Name It..ny og til 200,- kr på tilbud..sat ned fra 599,- top nice

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. august 2011

<3

Kom med jeres børn flyverdragter . Min søn er et år til vinter så det skal være en god en han kan fumle i, men selvf. også varm !
Kom gerne med billeder

Hvis han er buttet i det vil jeg anbefale ticket to heaven. De har snore osv i de større str. men ikke i de små.

Hvis han er slank vil jeg anbefale MOLO eller Didriksons

Har ellers prøvet Mikk-Line, HH og Twins.

Har overvejet at købe 6-7 af de billige i Føtex og så give dem to med, en til formiddag og en til eftermiddag.

Har denne sæson Småfolk og MALA.

Anmeld

17. august 2011

L.J.L

morethanperfect skriver:

Kom gerne med billeder

Sidste vinter da min søn var 1 år havde vi molo og den var vi rigtig glade for i år køber vi to den ene er allerede købt og det blev ticket to heaven, de har fået god omtale. Et godt tip; hvis ikke du er bange for at købe brugt kan man spare en hel del blandt andet på dba og trendsales

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.