Perlerække på forhånd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Ansemusen

Hejsa alle I kagekyndige tøser

Jeg har bestilt sådan en Bead Cutter til at lave perlerækker med, som jeg skal bruge som afsluttende kant rundt om kagen. Mit spørgsmål går på om jeg kan lave dem i en uge eller to i forvejen og så sætte dem på kagen (går ud fra at man bare sætter dem sammen hele vejen rundt, så det passer), når jeg skal pynte den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Den lykkelige

Hejsa alle I kagekyndige tøser

Jeg har bestilt sådan en Bead Cutter til at lave perlerækker med, som jeg skal bruge som afsluttende kant rundt om kagen. Mit spørgsmål går på om jeg kan lave dem i en uge eller to i forvejen og så sætte dem på kagen (går ud fra at man bare sætter dem sammen hele vejen rundt, så det passer), når jeg skal pynte den?

Jeg har netop lavet dem forrige weekend.. men tror jeg ikke du kan.. for hvis de bliver tørre og størkner kan du jo ikke "folde" den langs kagen.. så knækker de jo..

Anmeld

5. september 2011

TTM

Jeg lavede mine aftenen inden jeg pyntede, og der var de ikke for tørre.. Men tvivler på du kan lave dem så længe inden...

Anmeld

6. oktober 2011

ModerNatur

lidt gammel tråd, men nu prøver jeg Hvor har du købt den bead cutter?, synes nemlig ikk rigtig jeg kan finde dem på nettet...

Anmeld

6. oktober 2011

igt

Blander mig lige   

Her har de rigtig mange flotte molds...

http://www.kagegrej.dk/shop/molds-23c2.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.