Dumt spørgsmål !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. august 2011

SjeBets

Nu spørger jeg nok vanvittigt dumt, kan man teste negativ, og være gravid selv om man er gået over ens mens dag ? 

Da jeg ventede mine unger , ( begge to) testede vi nogle dage FØR mens, og testede negativ begge gange, testede først positiv da jeg var 5+2-3 stykker 

Men nu står jeg er gået over :O og tester negativ, og forstår det ikke da jeg er på p-piller og min mens kommer altid til tiden 

Og ja ved jeg får kørt mig selv om og der nok ikke er noget .. meeen Aaaaggg :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Bassemor<3

Hejsa

Ja det kan man godt ! jeg kunne først teste positiv da jeg var 10+0. Det var fordi jeg var stoppet med at tage p-piller en måned før og de gjorde så at mine og lægens tests alle var negative indtil uge 10+0 

Dog er det sjældent man først kan teste SÅ sent ! 

Krydser fingre for at den er der ! 

Anmeld

17. august 2011

SjeBets

Tak tak .. men vil helst ikke have den er der  

Håber testen har ret, kan ikke lige have flere unger pt , men hvis ikke må vi jo tage den der fra 

Anmeld

18. august 2011

SjeBets

Puha .. fik så men mens 5 dage over tid i nat, havde ellers fået fortalt kæresten at jeg var gået over og han reageret totalt stik i mod hvad jeg havde forventet ... :/  Og idag er jeg underlig nok en lille bitte smule skuffet over den kom .... Jamen forhulan da kvinde jeg vil jo ikke have flere ... 

Anmeld

18. august 2011

Nessie

SjeBets skriver:

Puha .. fik så men mens 5 dage over tid i nat, havde ellers fået fortalt kæresten at jeg var gået over og han reageret totalt stik i mod hvad jeg havde forventet ... :/  Og idag er jeg underlig nok en lille bitte smule skuffet over den kom .... Jamen forhulan da kvinde jeg vil jo ikke have flere ... 

Ja, så er spørgsmålet jo som, om skuffelsen ikke gav dig svaret

Ved ikke rigtig om jeg skal sige at det var godt du fik din mens eller ej, så du må nøjes med denne her

Anmeld

18. august 2011

SjeBets

Nessie skriver:

Ja, så er spørgsmålet jo som, om skuffelsen ikke gav dig svaret

Ved ikke rigtig om jeg skal sige at det var godt du fik din mens eller ej, så du må nøjes med denne her

tak tak ... 

ja jeg vil jo nok gerne have en mere, meeeeen jeg synes bare ikke tidsmæssigt det passer ind nu, vil gerne have min uddannelse gjort færdig, og aaarrrg ... suk ja ... det gjorde det ikke bedre at manden reageret som han gjorde, han spurgte til om ejg var gået over , det måtte jeg sige ja til ... og så sagde han ikke mere, men holdt bare om mig og sagde han elskede mig gentagende gange gennem natten ...  så bliver man lidt forvirret ... iiihhh haaaa ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.