ØV... bilen er død

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. januar 2009

JulieE

ØV ØV ØV Kan ikke huske om jeg har skrvet om det før, men før jul gik vores gode gamle bil i stykker! den blev simpelthen vildt varm, da vi var på vej fra Aalborg og hjem. Så vi måtte have Dansk autohjælp til at hente os på Fyn... Vi fik den lavet (det var ifølge værkstedet en termostat der var gået) og den fik service samtidig og skulle gerne kunne køre ihvertfald en år mere (den er 10 år), men ak ca en uge efter vi havde fået den tilbage lavde den samme nummer. Det viser sig at der er gået en toppakning og det koster 7-8000 kr at få lavet Og det er sgu for meget for en bil vi måske for 10.000 for... Så den må sælges og så skal vi have en ny. Har fået ok fra banken idag.... Så nu skal vi ud og kigge.

Men øv øv øv.... Havde ikke lige regnet med at det var allerede nu vi skulle ud og købe ny bil!!

Knus
Julie -som skal til at kigge efter bil på bilbasen nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ihhh altså, hvor træls!!! Sikke noget. Jeg kender virkelig alt for godt det med bilproblemer i øjeblikket.

Nu har vi dog fået vores Yaris hjem igen igen igen igår aftes og krydser for at alle vores strabadser er overstået...

Held og lykke med jagten!!! HVad kigger I efter og i hvilket prisleje?

KRAM

Anmeld

9. januar 2009

JulieE

Hej Zafir!!!

Ja, det er bare noget møg når bilen går i stykker! Men fedt at høre I har fået Yaris'en igen. Kører den så nu??
Vi kigger efter Statincars. kan simpelthen ikke undvære bagegerummet Jeg har set mig lidt lun på Skoda Fabia og Lars har set sig Lun på en Mitsubitshi Lancer og så err der også en Renault Megane II i spil lige nu. Vi har også kigget på Citroën Xsara Picasso, men de er lidt for dyre. Vores budget er nemlig "kun" på ca 120.000- 130.000 kr Vi skal ud og kigge i weekenden...

KNUS

Anmeld

9. januar 2009

Moderator

Spændende!!!... Bare husk at mitsubici er dyr i reservedele... Men ja - jeg kender godt det med at være PLADS narkoman hehe... Jeg tror stadig at ALT kan være i en Yaris... bliver overrasket hvergang... hehe...

Og ja, nu kører den. Det viker som om den er 'sig selv' igen... Skønt...

Så jeg sender alt positiv energi ud i universet for den!!!

Anmeld

9. januar 2009

JulieE

Sejt, at den er sig selv igen!!! Plads narkoman... fedt udtryk og rammer meget godt Kan slet ikke forestille mig at køre i en lille bil og skulle spille tetris for voksne hver gang vi skal nogen steder. der skal bare være så man kan smide tingene ind og køre....

Mitsubishi'en er vist også ude af billedet igen. For det først står den nærmest i vores price-range i Helsingør og så har jeg hørt en del dårlige ting om dem idag incl det med dyre reservedel. Men den så sgy lækker ud
Men søndag skal vi ud og se på Renaulten og en Skoda fabia, så må vi se... de ser lovende ud begge to !!!

Knus fra
Julie -som skal til at hjælpe Lars med at lodde diodelamper

Anmeld

9. januar 2009

Moderator

Held og lykke glæder mig til at høre hvad det bliver!!

hvad skal i lodde dioder til?

Jeg sidder og laver hårbøjler med tingel tangel på ... Sælger lidt og skulle lige finde mig en jeg kunne have på i morgen til kobberbryllup-cocktial party!!!

Anmeld

9. januar 2009

JulieE

Tak :-) Skal nok skrive om vores bil-jagt senere

Vi er ved at lave montre lys til en projekt på Cirkus museet i Avedøre. De er ved at udbygge med en stor interaktiv del, hvor Lars er produktionsleder på det og selv står for meget at lys og av tingene. Så vi nørde-hygger med at lave 50 små diodelamper til udstillings montrene.

Lyder hyggeligt med coktail party og hårbøjle. Jeg elsker at sidde og nørkle med ting. Det er også derfor jeg gider hjælpe Lars med at lodde osv.
Håber det bliver en god fest og en fin hårbøjle!!

Knus

Anmeld

10. januar 2009

karina1980

vi har også lige købt 'ny' bil,havde ellers en lille toyata corrolla 3 dørs, men den kunne næsten ikke mere og skulle til syn den 13 jan.

så vi fandt en total lækker peugeot 306 stationcar, den køre simpelthen helt fantastisk og hold da op al den plads der pludselig er,

men vi havde ellers fiat, ford og volvo inde og vende,

men held og lykke med at finde 'bilen'

karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.