Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SOLGT!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
OP!
Macrolf skriver: Jeg vil godt give 100 kr plus fragt..
Jeg vil godt give 100 kr plus fragt..
Bum bum. Jeg vil godt nok sælge dem billigt.Men jeg havde nu håbet på at få lidt mere for dem.
Frk.S skriver: Jeg har IForm blade til salg fra flere års abonnement. Der er 47 stk. + et par små opskrifthæfter (som fulgte med bladene). De kan sælges enkeltvis, men helst samlet. Bladene har kostet 60,- fra ny - og de er så gode som nye alle sammen. De fleste er kun kigget igennem en enkelt gang. Jeg vil sælge dem billigt - med stor rabat hvis du køber dem alle sammen. De kan sendes, men så betaler køber porto.De kan også afhentes i Randers. Evt. kan de leveres i Randers eller nærmest omegn. BYD!
Jeg har IForm blade til salg fra flere års abonnement. Der er 47 stk. + et par små opskrifthæfter (som fulgte med bladene).
De kan sælges enkeltvis, men helst samlet. Bladene har kostet 60,- fra ny - og de er så gode som nye alle sammen. De fleste er kun kigget igennem en enkelt gang.
Jeg vil sælge dem billigt - med stor rabat hvis du køber dem alle sammen.
De kan sendes, men så betaler køber porto.De kan også afhentes i Randers. Evt. kan de leveres i Randers eller nærmest omegn.
BYD!
Jakob'sMor skriver: Kommer du nogensinde forbi Århus?
Kommer du nogensinde forbi Århus?
Ja, det gør jeg jævnligt - har familie i Århus. Desuden kommer min kæreste til Århus hver dag, da han arbejder der. (Dog med en lille barselspause nu her når jeg engang føder)
Så mon ikke vi kan finde ud af at få dem leveret i Århus, hvis du er interesseret??
Du er i hvert fald velkommen til at komme med et bud.
Frk.S skriver: Så mon ikke vi kan finde ud af at få dem leveret i Århus, hvis du er interesseret?? Du er i hvert fald velkommen til at komme med et bud.
Jakob'sMor skriver: Jeg tænker lige og vender tilbage
Jeg tænker lige og vender tilbage
Det er bare i orden.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128