Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg leder efter et godt sted til at holde en bryllupsfest i Holstebro omegn. Et ikke alt for dyrt sted. Er både ude i en ide der hedder en form for spejerhytte med overnatnings muligheder med catering og er også ude i noget kro-agtigt noget. Prisen bliver nok det alt afgørende. Men er der nogen der kender til et godt sted i har været til fest eller har hørt om et godt sted?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har nogle venner der har holdt bryllup i det der hedder Festhuset Det kunne du undersøge - de har ihvertfald fortalt det ikke var sindssygt dyrt! Ellers er der Nørrehytten - så kan man få maden udefra og Nørrehytten har en del sovepladser
HeidiØ skriver: Jeg har nogle venner der har holdt bryllup i det der hedder Festhuset Det kunne du undersøge - de har ihvertfald fortalt det ikke var sindssygt dyrt! Ellers er der Nørrehytten - så kan man få maden udefra og Nørrehytten har en del sovepladser
Tak for svar Festhuset har jeg også kigget lidt på. Tror lige jeg vil undersøge det med Nørrehytten
Vi holdte vores bryllupsfest i Festhuset og det kan klart anbefales.
Solstrålen skriver: Vi holdte vores bryllupsfest i Festhuset og det kan klart anbefales.
Tak for svar! Må jeg spørge hvor meget i gav for dette? Og for hvor mange personer?
Hmm det kan jeg desværre ikke huske,da det var i 2007 ..
Men vi var mellem 50-60 personer
Man må selv tage drikkevarer, kaffe, kage osv med.
Nu er det godt nok lidt væk fra Holstebro, omkring Vinderup - hvis du ved hvor det er :-)Men der er fx.Stendis lejerenMogenstrup ForsamlingshusSevel ForsamlingsgårdEjsing ForsamlingshusRyde Sognegård Sevel KroFesthuset - som andre også har nævntOg så ved jeg ikke om man kan booke Borbjerg Mølle, men der er i hvert fald værelser og spisning :-)
Hvor tæt er omegn, for der er et rigtig fint sted i Bækmarksbro omkring 30 km fra holstebro. Tangsøcenteret; lige et link, så du kan se med egne øjne.. http://www.tangsoecentret.dk/kultursal-galleri.asp
Annette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128