Kender en bekendt der har mistede din lille datter:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.779 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger..

Jeg kender en bekendt som for to dage siden har mistede din datter under fødslen .

Pigen havde navlestregen over halsen og rundt og kroppen derfor kunne hun ikke trække vejret.

Lægerne sagde at navlestregen var 1 meter, men hvor langt skal den endelige være??

Jeg er så ked af på vegne af hende.

Men Problemet er at jeg er gravid og tænker meget over det!!

ER RIGTIG BANGE FOR FØDSLEN SOM NÆRMERE SIG. DET GØRE DET IKKE NEMMER AF AT HØRER SÅDAN NOGET.

DET KAN JO SKE FOR HVEM SOM HELST. 

JEG KAN IKKE SOVE TÆNKER HELE TIDEN PÅ HVORDAN KAN DET SKE ? KUNNE LÆGERNE IKKE HAVDE GJORT NOGET DET GÅR SÅ MANGE TÆNKER I MIT HOVEDE SELVOM MIN MOR SIGER AT JEG IKKE KAN TÆNKE OVER DET, MEN DET KAN MAN JO IKKE 

JEG SKU BARE UD MED DET

PÅ FORHÅND TAK 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Mathilde

Det er bestemt også en lang navlestreng! Normal er 50cm.

Jeg kan godt forstå, at det sætter tanker igang hos dig. Måske kan det berolige dig, at snakke med din jm om det husk at det var en af dine bekendte det skete for og det sker ikke for dig. Der er også folk der kører galt hver dag, men det betyder ikke, at det sker for dig, næste gang du sætter dig ind i en bil... der er altid en risiko, men den bliver ikke mindre af, at vi går og bekymrer os....og det er bare så meget lettere sagt end gjort, i know.

Jeg håber du kan finde lidt ro i dine tanker. Baby har bedst af, at du tænker positivt og ikke går og er angst for at miste.

Stort knus

Anmeld

17. august 2011

Kløver

sender kæmpe krammer

hvis det kan trøste og berolige dig, er det yderst sjældent det sker, navlestrengen er meget elastisk og de små ligger og filtrer sig ind og ud af den hele tiden. Din veninde har været meget meget uheldig, og er ked af hjun måtte opleve at miste hende. er så frygteligt og tragisk

jeg synes bestemt du skal snakke med lægen/jm om det og din bekymring, da de nok har mulighed for at hjælpe dig, måske de scanner ekstra, og/eller er ekstra opmærksom ved fødslen osv

håber det bedste for din forestående fødsel

Anmeld

17. august 2011

Bambii

Hvis det beroliger dig, så havde både mig, mine 2 mindre søstre og min storebror navlestrenger om halsen, og vi er alle sammen i live i dag.. Lægerne var hurtige til at få den af..

Det eneste der var "galt" med os var at vi var små ved fødslen selvom vi var født til termin.. Jeg var den mindste og var 2250g og 49cm.. Men ellers var der ikke noget..

Så det er ikke alle der sker noget ved..

Anmeld

17. august 2011

MinNoah

Det er altid skrækkeligt når sådan noget sker, og det burde ingen mennesker opleve

MEn det er virkelig kun promiller der er tale om... Det er de færreste fødsler der går så slemt, men desværre er det dem vi hæfter os ved..

Held og lykke med din kommende fødsel, det skal nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.