Okai så første August i år startede Logan op i den nye dagpleje efter flytning fra Roslev til Skive.. (han har gået i dagpleje siden August '10 hos Lotte i Roslev.)
Vi var spaendte og mor her var selvfølgelig nervøs.. vi var SÅÅ glade for vores tidligere dagplejemor!
Hvordan skal man nu blive van til en ny.. Men alle siger det skal nok gå.. osv
Til at starte med synes vi da det gik meget godt.. hun virkede sød.. dog små ting nagede mig.. fx at hun er ret ung (start-midt 20'erne?) og har ikke selv børn og er ikke uddannet med børn men noget med salg... hmm.. det kan vel også fungere hvis hun er god med børn ellers ville de da ikke lade hende blive dagpleje mor... vel ?
nå men....
Manden holder ind i mellem Logan hjemme til far-søn hyggedage... Det er også fint ..
Men stadigvaek har jeg den der dårlige fornemmelse i maven.. men venner og familie siger se det nu an.. så det gør jeg..
Hver gang jeg henter ham får jeg fornemmelsen af at hun gerne vil have os ud af døren så hurtigt som muligt.. ! vi får også sms om at det hedder TIL KL. 16 og ikke KL. 16 han skal hentes..
okai prøver jeg at taenke fair nok.. hun vil gerne have fri når hun har fri.
Jeg spørger de andre mødre om de er glade for DP i håb om at få at vide hun er rar og de er glade.. men istedet .. "øhh.. hmm.. jeg overvejer egentlig at flytte.. " en veninde ved siden af "jeg er flyttet fra hende.."
hva skal man så lige taenke ?
men jeg lader stadigvaek vaer med at sige noget.. ser hvordan det går Logan virker jo glad og tilfreds..
men så her i dag giver manden besked om at Logan bliver hjemme i dag. sms: "Det bare helt i orden. I morgen passer min mor forresten børnene, for der skal jeg til tandlaenge"
What!? taenker jeg bare ?? Det synes jeg så alligevel ikke er i orden .. er det bare mig ? 

jeg synes ligesom det svare til at jeg siger til manden "hey skat jeg skal lige noget i dag kan du tage på arb. for mig i dag.. " ? eller er det helt forkert taenkt.. ?
hva gør jeg nu taenker jeg bare ... 
Anmeld