Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har vi været til sidste scanning i denne omgang med lillemanden Alt var helt perfekt, han vejer nu 2893 gram så han er en lille smule under gennemsnittet (Hvilket ikke gør mig noget når han skal ud ) Han stortrives derinde.
Overlæge sagde at hun kunne ikke være mere tilfreds med hans vægt og størrelse i forbindelse med mit graviditets diabetes Hvi jeg ikke selv har født inden bliver jeg sat igang d. 7 september kl 8:45
Lille glædestråd fra en lettere utålmodig kommende mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jemion skriver: Så har vi været til sidste scanning i denne omgang med lillemanden Alt var helt perfekt, han vejer nu 2893 gram så han er en lille smule under gennemsnittet (Hvilket ikke gør mig noget når han skal ud ) Han stortrives derinde. Overlæge sagde at hun kunne ikke være mere tilfreds med hans vægt og størrelse i forbindelse med mit graviditets diabetes Hvi jeg ikke selv har født inden bliver jeg sat igang d. 7 september kl 8:45 Lille glædestråd fra en lettere utålmodig kommende mor
MaybeBaby skriver: Fedt!!! hvor må det være fantastisk, at vide, at nu er der ikke længe til. At den max hedder d. 9. før du har ham i armene (så er der endda sat GOD tid af til at stikpillerne virker!) uuuuh, hvor er det spændende!!!
Fedt!!! hvor må det være fantastisk, at vide, at nu er der ikke længe til. At den max hedder d. 9. før du har ham i armene (så er der endda sat GOD tid af til at stikpillerne virker!) uuuuh, hvor er det spændende!!!
Det er så fantastisk at vide at inden d. 9 har jeg min lille basse i armene Kan slet ikke vente synes der er lang tid til og alligevel ikke
Dejligt Nu glæder jeg mig endnu mere til min scanning mandag
Men det er da helt vildt, om SENEST 3 UGER, WEE, det er jo helt ufatteligt ikk?
Skønt bassen her det godt
Hvor er det dejligt at høre... Håber du føder selv inden 7. september...
sikke en dejlig nyhed.
Så kan du rolig nyde de sidste uger enden det hele går i gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128