Skøn vækstscanning og super tilfreds overlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Jemion

Så har vi været til sidste scanning i denne omgang med lillemanden Alt var helt perfekt, han vejer nu 2893 gram så han er en lille smule under gennemsnittet (Hvilket ikke gør mig noget når han skal ud ) Han stortrives derinde.

Overlæge sagde at hun kunne ikke være mere tilfreds med hans vægt og størrelse i forbindelse med mit graviditets diabetes Hvi jeg ikke selv har født inden bliver jeg sat igang d. 7 september kl 8:45

Lille glædestråd fra en lettere utålmodig kommende mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

MaybeBaby

Jemion skriver:

Så har vi været til sidste scanning i denne omgang med lillemanden Alt var helt perfekt, han vejer nu 2893 gram så han er en lille smule under gennemsnittet (Hvilket ikke gør mig noget når han skal ud ) Han stortrives derinde.

Overlæge sagde at hun kunne ikke være mere tilfreds med hans vægt og størrelse i forbindelse med mit graviditets diabetes Hvi jeg ikke selv har født inden bliver jeg sat igang d. 7 september kl 8:45

Lille glædestråd fra en lettere utålmodig kommende mor

Fedt!!! hvor må det være fantastisk, at vide, at nu er der ikke længe til. At den max hedder d. 9. før du har ham i armene (så er der endda sat GOD tid af til at stikpillerne virker!) uuuuh, hvor er det spændende!!!

Anmeld

17. august 2011

Jemion

MaybeBaby skriver:

Fedt!!! hvor må det være fantastisk, at vide, at nu er der ikke længe til. At den max hedder d. 9. før du har ham i armene (så er der endda sat GOD tid af til at stikpillerne virker!) uuuuh, hvor er det spændende!!!

Det er så fantastisk at vide at inden d. 9 har jeg min lille basse i armene   Kan slet ikke vente synes der er lang tid til og alligevel ikke

Anmeld

17. august 2011

Maalene

SKØNT at høre

Sikke dejligt, at det ikke bliver sådan en kæmpe basse... Hehe...

Hvor bliver det fantastisk, at få ham i armene og bare overdynge ham med kærlighed Åhh, suk

Anmeld

17. august 2011

Kofoed.

Dejligt Nu glæder jeg mig endnu mere til min scanning mandag

Men det er da helt vildt, om SENEST 3 UGER, WEE, det er jo helt ufatteligt ikk?

Skønt bassen her det godt

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Hvor er det dejligt at høre... Håber du føder selv inden 7. september... 

Anmeld

18. august 2011

SaNiNa

sikke en dejlig nyhed.

Så kan du rolig nyde de sidste uger enden det hele går i gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.