Det lyder da som en kanon plan. Nu kan jeg jo ikke længere lige huske hvor gammel Richard var da han blev passet første gang
jooo, måske alligevel. Han blev i alt fald passet i EVIGHEDER da vi også skulle til bryllup. Jeg kørte fredag midnat fra mine forældre (der bor i nordjylland) og var tilbage hos Richard søndag kl. 14. Så han blev passet i lang tid. Der var han præcist 3 mdr og 5 dage.
Han fik flaske af mælk jeg havde ammet ud + modermælkerstatning. Det var gået super fint og jeg var ikke bange for om han var ked/ikke blev passet godt nok. Men jeg savnede ham da jeg blev lidt bedugget ud på de sene timer til brylluppet. Måske nok fordi vi kom til at kigge på videoklip og billeder af ham på telefonen (Ret dum ide).
Men Richard var aldrig påvirket af at være passet. Altså han var ikke pylret eller morsyg eller noget bagefter. Han var præcist som han plejede.
Jeg boede så hos mine forældre hele ugen op til, så Richard var jo godt kendt med mine forældre inden jeg tog afsted. Plus vi havde øvet med flasken med både modermælk og mme. Men når du kun er 20 min væk og det kun er om aftenen, så kan jeg slet ikke se nogen problemer i det. Du kan jo hurtigt komme hjem igen hvis han går besærk. Eller din mor kan putte guldklumpen i autostolen og komme og hente dig!
Det er faktisk sværere at få Richard passet pt. Han blev passet fra fredag kl 16 til lørdag kl 10 sidste weekend. Og der blev han SINDSYGT glad da vi kom og hentede ham og han HANG bare på os i timerne bagefter. Altså han havde mærket at vi var væk
Hmm... Altså han havde været glad og tilfreds sagde Mikkels mor. Hun havde haft ham med i barnevognen om aftenen ned på hendes arbejde (et plejehjem) og vise ham frem og han havde grinet til alle de gamle der havde synes det var alletiders. Plus han havde spist en masse og virkede frisk og glad da vi kom.
Nå, tilbage til sporet: Da Richard blev passet om 3 mdr virkede han fuldstændig upåvirket af det, og jeg tror ikke han havde fattet at jeg ikke lige var der

Det vigtigste for sådan en lille størrelse er jo bare at der er en han kender, som forstår "spædbørn" og som er villig til at pusle og pludre og holde og gøre ved. Så skal Aske nok være glad og tilfreds med arrangementet.
Knus og fantastisk fest.
ps. Jeg tror måske godt at du bare må blive her i vores mødregruppe. Jeg tror vi er åbne for nye medlemmer. Du kan jo lave en afstemning om det

Anmeld