Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Trine89 skriver: Jeg er MEGET utålmodig.. hehe.. men lige i dag har jeg helt vildt meget energi også. Så jeg har været ved at gøre rent haha.. Men kæreste sagde jeg skulle lige tage en lille pause og huske at drikke lidt.. hehe.. Så der er nogen der siger det måske godt kunne være et lille tegn til at der måske snart sker noget.. hehe
Jeg er MEGET utålmodig.. hehe.. men lige i dag har jeg helt vildt meget energi også. Så jeg har været ved at gøre rent haha.. Men kæreste sagde jeg skulle lige tage en lille pause og huske at drikke lidt.. hehe..
Så der er nogen der siger det måske godt kunne være et lille tegn til at der måske snart sker noget.. hehe
hehe jamen dogDet er jo spændende såGlæder mig til at se hende
Fru.F.O.N.2011 skriver:
Tusind tak
Denne gang er lykkens gang så vil vi gerne høre at der er en lille spir i maven til jer
Kruse90 skriver: Hej skønne piger.Nu er jeg blevet ruger til et fantastisk 8 cellet amukt smukt ægDet er fantastisk, nu skal det bare blive der og vokse sig stor og stærk.Vi fik jo taget 7 æg ud og 5 var blevet befrugtet og blevet helt perfekte 8 cellet æg alle sammenICSI kort forsøg virker tilsydenladende bedre på os en ICSI langÆggene var i hvertfald af bedre kvalitet.SÅ 1 i min mave og 4 stk i fryserenVi hepper noget så frygteligt denne gang, har en god mavefornemmelse denne gangVille ønske jeg kunne ligge her på sofaen i de to uger, men har ''desværre'' en skole jeg skal passe fra i morgen tidlig af.Vi har testdag(blodprøve) den 31/8 Kram en glad Carina
Hej skønne piger.Nu er jeg blevet ruger til et fantastisk 8 cellet amukt smukt ægDet er fantastisk, nu skal det bare blive der og vokse sig stor og stærk.Vi fik jo taget 7 æg ud og 5 var blevet befrugtet og blevet helt perfekte 8 cellet æg alle sammenICSI kort forsøg virker tilsydenladende bedre på os en ICSI langÆggene var i hvertfald af bedre kvalitet.SÅ 1 i min mave og 4 stk i fryserenVi hepper noget så frygteligt denne gang, har en god mavefornemmelse denne gangVille ønske jeg kunne ligge her på sofaen i de to uger, men har ''desværre'' en skole jeg skal passe fra i morgen tidlig af.Vi har testdag(blodprøve) den 31/8 Kram en glad Carina
Sikke mange flotte æg, godt gået
Håber virkelig også at den er der denne gang, der bliver i hvert fald til den store guldmedalje
Kruse90 skriver: Ja det syntes jeg godt nok også at det skal.2½ år er langtid at ønske noget så inderligt og så især når det er noget man ikke bare lige gør som så mange andre
Ja det syntes jeg godt nok også at det skal.2½ år er langtid at ønske noget så inderligt og så især når det er noget man ikke bare lige gør som så mange andre
Jeg forstår dig så inderligt meget! -men nu skal det være. August 2011 er jeres måned og år
Kruse90 skriver: hehe jamen dogDet er jo spændende såGlæder mig til at se hende
Heeh jah det er lidt spændende.. hehe..
Men vi glæder os også RIGTIG meget til at hun kommer, så vi kan se hvordan hun ser ud og lærer hende at kende
hepper på din livmoder
og krydser alt hvad jeg kan for at lykkens gang er denne og der er 9 mdr til dit ønske bliver opfyldt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128