Vender forkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. august 2011

håber snart det er os

Så har jeg været til jordmor og min lille prins ligger stadigt forkert øv øv. Så nu skal jeg vente på at min henvisning bliver sent i dag og jeg skal til vendingsforsøg i næste uge også fik jeg den besked hvis vandet går skal jeg ligge mig ned lige meget hvor jeg er om det så er på gaden eller i Føtex og ringe efter en ambulance

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

SaNiNa

øv øv altså det kan den heller ikke være bekendt. skal selv til jdm på tirsdag og ved at lille pigen heller ikke har vendt sig da jeg kunne mærke hende hovede tidliger i dag oppe ad.

Så er lidt spændt på om hun gider vende sig.

håber ikke vandet det går enden hun ligger som hun skal

Anmeld

17. august 2011

håber snart det er os

Sanne og Nicklas skriver:

øv øv altså det kan den heller ikke være bekendt. skal selv til jdm på tirsdag og ved at lille pigen heller ikke har vendt sig da jeg kunne mærke hende hovede tidliger i dag oppe ad.

Så er lidt spændt på om hun gider vende sig.

håber ikke vandet det går enden hun ligger som hun skal

tak for dit svar

for hun når og vende sig

jeg er helle ikke i tvil kan mærke og se hans hoved at det er oppe

Anmeld

17. august 2011

SaNiNa

håber snart det er os skriver:

tak for dit svar

for hun når og vende sig

jeg er helle ikke i tvil kan mærke og se hans hoved at det er oppe

Ja det er ret skrammende, for nogle uger siden viste en jdm uden på svandre mig hvordan jeg kunne mærke forskel på numse, hovede ben og arme.

Og det har bare været helt fantastsk selv at kunne følge med i hvordan hun ligger. nu overvejer jeg så at blive jdm engang

Anmeld

17. august 2011

håber snart det er os

Sanne og Nicklas skriver:

Ja det er ret skrammende, for nogle uger siden viste en jdm uden på svandre mig hvordan jeg kunne mærke forskel på numse, hovede ben og arme.

Og det har bare været helt fantastsk selv at kunne følge med i hvordan hun ligger. nu overvejer jeg så at blive jdm engang

ja det er helt fantastisk

så held og lykke når du en gang kommer i gang med uddannelsen som jordmor det må også være et helt fantaskisk job

Anmeld

17. august 2011

SaNiNa

håber snart det er os skriver:

ja det er helt fantastisk

så held og lykke når du en gang kommer i gang med uddannelsen som jordmor det må også være et helt fantaskisk job

Tak ja det tror jeg også det er, har vaklet mellem sundhedsplejerske eller jordemoder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.