Dumme-dumme ko!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. januar 2009

Sofie

Og så er det endda pænt sagt

Måske barnligt ja.. men jeg er bare så ked, skuffet, frustreret og ikke mindst DESPERAT!!!

Vores køber, som ellers havde sagt ja, er sprunget fra. Hun sagde ja, tiradag da hun var opppe og se lejligheden, hun skulle bare lige have nogle tal fra admi. Dem fik hun pr. sms onsdag og der var heller ingen probs og onsdag ringede hun så, hvor Peter ringede tilbage til hende, men hun tog ikke tlf. I dag har vi også ringet uden hun tog tlf så sms jeg til hende og endelig skrev hun tilbage. Hun ville ikke have lejlighed alligevel, den blev for dyr om måneden!!!

Altså.. Det kan sgu næsten ikke gøres billigere.. Vi har virkelig strukkes os langt. Hun ville købe køkkenet ud, da hun så sad for 1060 kr mindre pr måned. Vi skulle så have 37000 kr oven i andelsprisen for køkkenet, men dem "gav" vi hende. Desuden gav vi hende 6-12 mdr dvs. 6000-12000 kr som hun kunne trække fra hver måned (1000 pr måned) og så kunne hun sidde for en boligafgift inkl. vand på 3222 kr pr måned. Hold kæft mand, ved sgu snart ikke hvad vi skal gøre. Vi har lige været oppe og kigge til huset her i dag o forb med at vi skulle besøge ny bh/vs. Jeg tror snart ikke på noget mere. Det ender da med at vi må rådne op i dennne her lille lejlighed :-(

Kh Sofie -ked,sur,desperat,gal og mange mange andre ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det er noget mega shite!!!... Men flytter I ikke, ´hvis I ikke har den solgt nu?

Anmeld

8. januar 2009

Susan1978

Ja sikke noget lort.

kan godt forstå din frustration.. øv også i disse svære salgstider.

har også et vennepar som har et lille hus til salg, fordi de er flyttet i noget større og det har bare været til salg siden i sommers.

Så de betaler 2 X husleje..

håber snart i finder en køber.

Susan

Anmeld

8. januar 2009

JulieE

Øv Øv ØV!!!! Det er da bare aaalt for surt!!!! Og Ja... det er tilladt at være både barnlig og hidsig i sådan en sammenhæng!!!

Håber snart der kommer nogen, der vil købe den!!

Knus fra
Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.