17 dage til termin ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. august 2011

RiUL

Nu er der ikke længe til, piger Og jeg glæææder mig

- Jeg var til sådan noget "massage" igår, hos jordemoder Pia Hern. Og det var gratis Det gik ud på at få kroppen til at udskille "kærligheds-hormonet" (tror jeg hun kaldte det) så at kroppen kan slappe mere af, mellem veerne.

Så fik fortalt lidt omkring metoden, og det åbnede virkelig mine øjne endnu mere for hvordan jeg ønsker at være når jeg skal i fødsel

Hun fortalte at jo mere man "føder som dyr" -jo lettere bliver fødslen. Dvs. at man skal helst ikke tænke for meget under fødslen, for hvis man tænker "negativt" udskiller kroppen adrenalin og det hæmmer veerne. 

Så nu føler jeg mig bare 100 % klar til at føde vores søn

Hvordan har I det tøser? Er I ved at være klar til det hele?

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

SaNiNa

17 dag gid, det var mig jeg har 33 dage endnu og har lige mærket lillepigen hovede vende opad endnu øv altså.

Massage er skønt kommer lige fra det og vil ikke bytte det for noget andet, man føler sig som et helt andet menneske

Anmeld

17. august 2011

Jemion

Her er der 16 dage til terminen Kan ikke vente mere snart, synes det er en fantastisk følelse at det snart er vores tur til at få vores små babyer i armene Føler mig så klar til fødslen

Hvor er det dejligt at hører du er mere end klar Lyder godt med gratis massage Synes hun er super dygtig hende Pia Hern

Anmeld

18. august 2011

Mauser.

Stress ?! kan man tænke sådan ?? Det vil jeg så forsøge mig med
Puuh nu er det lige ved at være søde Rikke, du er i mine tanker, og er sikker på at du nok skal klare alt super godt <3 jeg er på mobilen hvis der er noget ..

Anmeld

19. august 2011

RiUL

Sanne og Nicklas skriver:

17 dag gid, det var mig jeg har 33 dage endnu og har lige mærket lillepigen hovede vende opad endnu øv altså.

Massage er skønt kommer lige fra det og vil ikke bytte det for noget andet, man føler sig som et helt andet menneske

Øv, håber hun vender sig snart Så hun kan finde udgangen

Anmeld

19. august 2011

RiUL

Jemion skriver:

Her er der 16 dage til terminen Kan ikke vente mere snart, synes det er en fantastisk følelse at det snart er vores tur til at få vores små babyer i armene Føler mig så klar til fødslen

Hvor er det dejligt at hører du er mere end klar Lyder godt med gratis massage Synes hun er super dygtig hende Pia Hern

Ih ja  Jeg så en lille dreng i bussen igår, som bare smilede til mig, fik helt tårer i øjnene ved tanken om at det snart er vores tur til at få vores bebs ud 

Og hvor er det skønt at høre at du også bare er klar til fødslen! Og læste lige at de ville sætte dig igang senest den 7. hvor må det være rart at vide at du ikke kan risikere at gå 14 dage over hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.