Lort lort lort..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. august 2011

bobbles

var på sygehuset idag og forklarede at jeg har ondt når jeg rejser mig, eller går rundt, og bare har ondt hele tiden, ja så undersøgte de mig lige.. BÆKKENLØSNING  nej nej nej det er slet ikke til at holde til, kan jo ikke engang komme op i børnehaven med min datter.. smerterne er så ulidelige.. er der andre der har det og ved hvad man kan gøre for at gøre smerterne mindre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Chalala85

Frøken Christiansen skriver:

var på sygehuset idag og forklarede at jeg har ondt når jeg rejser mig, eller går rundt, og bare har ondt hele tiden, ja så undersøgte de mig lige.. BÆKKENLØSNING  nej nej nej det er slet ikke til at holde til, kan jo ikke engang komme op i børnehaven med min datter.. smerterne er så ulidelige.. er der andre der har det og ved hvad man kan gøre for at gøre smerterne mindre?

Jeg fik det da jeg ventede Mikkel. Skulle føde på Hvidovre og de havde sådan en gymnastik program specielt for gravide med bækkenløsning. Det var deres varmtvandsbassin og det hjalp utrolig meget for mig.

Så mit råd er at du undersøger om dit fødested har det, eller den lokale svømmehal. Nogen massører giver også god lindring og har hørt godt om akupunktur.

God bedring

Anmeld

17. august 2011

bobbles

Chalala85 skriver:

Jeg fik det da jeg ventede Mikkel. Skulle føde på Hvidovre og de havde sådan en gymnastik program specielt for gravide med bækkenløsning. Det var deres varmtvandsbassin og det hjalp utrolig meget for mig.

Så mit råd er at du undersøger om dit fødested har det, eller den lokale svømmehal. Nogen massører giver også god lindring og har hørt godt om akupunktur.

God bedring

okay måtte du gå helt til din termin eller blev du sat igang noget tid før? jeg skal nemlig sættes igang noget tid før, men har ikke dato på det endnu..

Anmeld

17. august 2011

Chalala85

okay måtte du gå helt til din termin eller blev du sat igang noget tid før? jeg skal nemlig sættes igang noget tid før, men har ikke dato på det endnu..

Jeg gik til termin, blev dog sat igang fordi min vand sivede.

Anmeld

17. august 2011

chael

Jep, har selv været den heldige vinder af det, både under min 2. Graviditet og nu denne 3. Gang også

Og jeg har døjet med det, de sidste 10 uger og det bliver kun værre endnu.

Så meget af tiden foregår på sofaen eller i langsom gågang

Kan ikke overskue så mange ting og det hårdt når man ikke kan løfte familiens mindste.

Gør ikke så meget andet, end at sørge for at holde benene samlet, når jeg skal ind og ud af bilen, sove med en pude mellem benene, ikke lægge benene over kors osv.

*Camilla 34+0

Anmeld

17. august 2011

bobbles

Chalala85 skriver:

Jeg gik til termin, blev dog sat igang fordi min vand sivede.

okay vil ihvertfald lufte ideen for min læge/jordemoder om jeg kan komme til at blive sat igang 14 dage før..

Anmeld

17. august 2011

Chalala85

okay vil ihvertfald lufte ideen for min læge/jordemoder om jeg kan komme til at blive sat igang 14 dage før..

det kan jeg godt forstå. Det er et helvede at går med.

Anmeld

17. august 2011

bobbles

chael skriver:

Jep, har selv været den heldige vinder af det, både under min 2. Graviditet og nu denne 3. Gang også

Og jeg har døjet med det, de sidste 10 uger og det bliver kun værre endnu.

Så meget af tiden foregår på sofaen eller i langsom gågang

Kan ikke overskue så mange ting og det hårdt når man ikke kan løfte familiens mindste.

Gør ikke så meget andet, end at sørge for at holde benene samlet, når jeg skal ind og ud af bilen, sove med en pude mellem benene, ikke lægge benene over kors osv.

*Camilla 34+0

det er bare rigtig træls

Anmeld

17. august 2011

bobbles

Chalala85 skriver:

det kan jeg godt forstå. Det er et helvede at går med.

ja håber virkelig at de vil gå med til det..

Anmeld

17. august 2011

Topp

ja håber virkelig at de vil gå med til det..

det tror jeg ikk de vil.... selv ikk da jeg fik en fibersprængning i ryggen  og IKK ku rejse mig ville de sætte fødselen i gang - jeg var i uge 38+5 - så måtte pænt bare ligge og vente på det blev bedre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.