hvad laver i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Anonym trådstarter

Min datter er født 7uger for tidligt og runder lige om hjørnet 4måneder hvad laver i med jers børn gennem dagen på 4måneder. hvordan ser jeres dagligdag ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Sabina92

Anonym skriver:

Min datter er født 7uger for tidligt og runder lige om hjørnet 4måneder hvad laver i med jers børn gennem dagen på 4måneder. hvordan ser jeres dagligdag ud

Nu er min godt nok 5mdr, men vil leger og hygger, spiser osv. (: fx. til aftensmaden, går det stille og roligt så jeg sidder faktisk også selv og spise med.. Vi går mange ture hvor der er marker og træer, som han synes er lidt sjovt at kigge på fra barnevognen (:

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

Sabina92 skriver:

Nu er min godt nok 5mdr, men vil leger og hygger, spiser osv. (: fx. til aftensmaden, går det stille og roligt så jeg sidder faktisk også selv og spise med.. Vi går mange ture hvor der er marker og træer, som han synes er lidt sjovt at kigge på fra barnevognen (:

jamen hvordan leger i . synes hverdagen her virker kedelig. sådan her ser vores dag ud.

vågner - mad - tøj på - ligger på et aktivitets tæppe og sove. vågner mad - skråstol og sove . i grove træk hehe

Anmeld

17. august 2011

Sabina92

Anonym skriver:

jamen hvordan leger i . synes hverdagen her virker kedelig. sådan her ser vores dag ud.

vågner - mad - tøj på - ligger på et aktivitets tæppe og sove. vågner mad - skråstol og sove . i grove træk hehe

Hehe ja det kan jeg godt se, men nyd det (: der går ikke længe før der bare skal ske mere.. Men lad barnet ligge på tæppet selv også det er der de lære mest. ligge på maven lidt af gangen, min gad ikke, så jeg købt det der lamazetæppe der kan dreje du ved.. Så jeg kan kun give mit råd det er at prøve noget forskelligt.. Hvis jeg laver aftensmad synes han det er fint bare at sidde og kigge på, der gider han slet ikke legetøj..

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

Sabina92 skriver:

Hehe ja det kan jeg godt se, men nyd det (: der går ikke længe før der bare skal ske mere.. Men lad barnet ligge på tæppet selv også det er der de lære mest. ligge på maven lidt af gangen, min gad ikke, så jeg købt det der lamazetæppe der kan dreje du ved.. Så jeg kan kun give mit råd det er at prøve noget forskelligt.. Hvis jeg laver aftensmad synes han det er fint bare at sidde og kigge på, der gider han slet ikke legetøj..

her ville hun heller ikke ligge på maven - så træner med en bold. okey så nyder jeg det så længe flte bare at jeg ikke var nok på over for hende

Anmeld

26. august 2011

Tanja1234

Lisa er født 6 uger for tidligt og runder de 4 måneder på søndag.

Herhjemme går dagene også med at ligge lidt på aktivitetstæppet, træne nakken, trille rundt, sove, spise osv.

Jeg tænker også præcis som dig, om der er mere man kan gøre

Vi er også begyndt at træne mere med at få fat i tingene, både på aktivitetstæppet og siddende i skråstol eller sækkestol.

Derudover så hører vi musik bl.a. den store Åh abe samling og synger lidt fra De små synger.

Ellers går vi bare ture, tager en tur i svømmehallen og besøger venner og familie så meget som muligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.