Burde jeg være nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. januar 2009

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er gavid i 16. uge og mærker pt. INTET til min graviditet. Ingen gener, ingen spændinger i maven; nada. Synes egentlig heller ikke at maven er vokset vildt., hvis den da overhovedet er vokset her på det sidste (det er nr. to jeg venter)

Men hvis der er noget galt burde jeg så ikke have det skidt eller det har man ikke?? Ved godt at man tidlig i graviditeten kan abortere uden at mærke det og det først ses til nf, men er det også sådan på nuværende tidspunkt?
Kram.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

twinboys

Hej piger.

Jeg er gavid i 16. uge og mærker pt. INTET til min graviditet. Ingen gener, ingen spændinger i maven; nada. Synes egentlig heller ikke at maven er vokset vildt., hvis den da overhovedet er vokset her på det sidste (det er nr. to jeg venter)

Men hvis der er noget galt burde jeg så ikke have det skidt eller det har man ikke?? Ved godt at man tidlig i graviditeten kan abortere uden at mærke det og det først ses til nf, men er det også sådan på nuværende tidspunkt?
Kram.

Hej jeg ville kontakte min læge imorgen... Det er da aldrig rart at have det sådan... Så det ville jeg gøre og så få en snak med ham...Pøj pøj håber stadig lille spir er derinde

Majbritt

Anmeld

8. januar 2009

Mormilla

twinboys skriver:

Hej jeg ville kontakte min læge imorgen... Det er da aldrig rart at have det sådan... Så det ville jeg gøre og så få en snak med ham...Pøj pøj håber stadig lille spir er derinde

Majbritt

Snak med din læge i morgen, eller ring til syghuset!!! De kan fortælle dig om det er normalt...
Første gang jeg var gravid, mistede jeg det. Jeg vidste ikke at jeg havde mistet det, fik det af vide da jeg var til min første scanning. De kunne ikke finde noget, men kunne se at min krop stadig troede at jeg var gravid

Håber ikke at jeg har gjort dig mere bange!!!

Håber ikke at der er noget galt!!!

Knus Camilla

Anmeld

9. januar 2009

Loggidut

hvordan er det mon gået?

Anmeld

12. januar 2009

Anonym trådstarter

Loggidut skriver:

hvordan er det mon gået?

Hej..

Jeg fik en tid hos lægen i dag, men skal da lige love for at det har havlet ned med bemærkninger om min mave i weekenden og om hvor stor den bliver. Så jeg aflyste min tid og har besluttet mig for at holde mig væk fra min terminsside -på en anden babyside.

Som sådan tager jeg graviditeten stille og rolig, min veninde spurgte mig idag hvor langt jeg er henne. øhm 14-16 uger -husker det bare ikke denne gang, men er så i uge 17.
Men allligevel kan det gøre mig utryg at høre om andres problemer/belastninger og andet der gener dem som plukveer, og da jeg i forvejen er meget lidt aktiv, for at sige ikke aktiv på siden, så holder jeg mig væk. Hvorfor blive nervøs over noget som kun eksistere i min fantasi??
Tak fordi du spurgte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.