sundhedsplejersken kommer på forbesøg i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. august 2011

ønskeprinsesse2011

j jeg får besøg kl 13 i dag af sundhedsplejersken. hun kommer på et forbesøg som man bliver tilbudt i min kommune. jeg glæder mig nu lidt til hun kommer, for t høre hvad hun har at sige og hvad hun mener om de forskelliige ting. og se hvad hun kan tilbyde senere hend...

er i dag 35+6

hvd med jer. har i haft et forbesøg af en sundhedsplejerske.

på onsdag i næste uge skal jeg til mit 5 jm besøg og besøg på fødegangen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

SaNiNa

Nope her kommer hun først efter fødslen, håber rigtig meget på vi får den sammen som sidst har ihverfald ønsket hende.

Rundvisning på fg tror jeg ikke vi skal på, vi var det heller ikke sidste, men kender jo stedet (mit andet hjem) så nej det gider jeg ikke

Anmeld

17. august 2011

Jemion

Det tilbud har vi også, ville gerne have hende på besøg inden for at finde ud af om vores kemi fungere

Synes det er et super tilbud at de kommer ud før fødslen

Anmeld

17. august 2011

ønskeprinsesse2011

Jemion skriver:

Det tilbud har vi også, ville gerne have hende på besøg inden for at finde ud af om vores kemi fungere

Synes det er et super tilbud at de kommer ud før fødslen

jeg syntes os det var rart at ha hende på besøg og hun var bare super sød og forstående... og jeg fik forklaret hvad der var af tilbud til nye mødre osv. og lidt om hvor tit de kom. super hyggeligt møde..

Anmeld

17. august 2011

Kofoed.

Hvordan gik det så?

Her kommer hun på tirsdag sammen med en familieterapeut (sær sagen betina ), glæder mig helt vildt, dog går jeg allerede i "mødregruppe" hver mandag og torsdag, hvor jeg så mødes med dem, så kender dem allerede.

Anmeld

17. august 2011

Ka+Ma=Be

Jeg synes det er et rigtig godt tilbud Det er desværre ikke noget de gør i Københavns kommune. Så er da spændt på at høre hvordan det går

Det kunne være meget rart lige at mødes, inden man står med hænderne fulde

Anmeld

17. august 2011

ønskeprinsesse2011

mødet gik rigtig godt, hun var super rar og meget stille og rolig. hun spurgte mig stille og roligt om nogen ting. om jeg havde tænkt på hvad mit barn skulle ha og spise.. da jeg så sagde at jeg ønskede og amme, sagde hun bare at for dem var det lige meget om man ammede eller ej. da det var op til en selv. og at der jo var nogle mennesker som havde svært ved det at amme..

men et utroligt dejligt møde. og super dejligt lige at snakke lidt med hende inden fødslen. og hun kommer så igen 3-4 dage efter fødslen..

et tilbud der var hver at sige ja til

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Jeg synes det er rart at de kommer ud til en før man har født... Meningen var også at jeg skulle have en ud her inden jeg føder - Det dropper vi simpelthen denne gang... 

Første gang bad jeg om det, da jeg har oplevet så meget i min barndom at jeg vil snakke med sp om mine bekymringere og hun fik mig også beroliget... 

Anmeld

18. august 2011

AndreasMor84

Jeg skal også have ringet og bestilt en tid, hvis jeg når det Anede ikke tilbudet var her i min kommune før min JM sagde det den anden dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.