Børnefødselsdag og veninder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.381 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Malonde1985

Jeg undrer mig lidt over om i andre inviterer jeres tætte veninder med til jeres børns fødselsdage og omvendt???Jeg inviterer altid mine 2 tætteste veninder - nu inviterer jeg kun den ene eftersom den anden hver gang har takket nej. Hun inviterer heller ikke os til hendes børns fødselsdag og jeg synes det er mærkeligt for vi ses så sjældent så synes jo det ville være oplagt at invitere til børnenes fødselsdag så de da også kunne få et forhold til hinanden... Jeg synes det er enormt ærgerligt hun ikke vil ha os med, men sådan er det jo åbenbart Min 2. Veninde er altid med til mine børns fødselsdage og synes det er dejligt de kommer og fejrer dagen med os. Hendes søn og min datter har det også rigtig sjovt sammen netop fordi de får lov at se hinanden.Vil bare lige hvordan i andre gør??? Inviterer i jeres tætteste venner/veninder med til jeres børns fødselsdag? Hvorfor/ hvorfor ikke??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

grinbidderen

Når vi holder fødselsdag for vores børn holder vi det opdelt. Min kærestes familie og bh og for min familie i Kbh hvor min bedste veninde og hendes familie er inveteret med til. Jeg er osse altid med når de holder fødselsdag for deres 3 børn.

Anmeld

17. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, vi invitere kun vores familie og gudforældre - og alene der er vi 19 personer

Anmeld

17. august 2011

musse1

her invitere vi begge familier, og så invitere vi de venner, der bor her i nærheden, og som vi ses jævnligt med.

de venner som bor længere væk, gør det samme, med at invitere dem som bor tæt på, er hvis man skal med færge  eller noget.. men selvfølig dem der bor langt væk, jamen, de bliver da inviteret hvis de alligevel er her over, for altid hyggeligt at se dem også 

nogle gange har vi valgt at opdele det, så familie en dag og venner en anden, så man bruger 1 weekend på det. 

den ældste søns klassekamerater, plejer at være på hans fødselsdag, sådan var det også med ham der går i bhv. men de kan slet ikke tage til fødselsdage mere, pga. der skulle sprares.

Anmeld

17. august 2011

raca

den nærmeste familie som i vores søskende+ børn..også bedster det bliver ca 22.. så og skulle havde lidt venner med børn med også synntes jeg ville virke malplaceret..

+ de 8 fætre og kusider der er leger super. så at invitere ekstra ville være for voldsomt for vores børn..

så nej.. og det skulle være en seriøs tæt veninde hvis jeg tog med til fødselsdag ved hendes børn... når der ca er 1 børne fødselsdag pr mdr+ alm familie fødselsdage.. altså fødselsdage ca hver 3 uge året rundt.. så er jeg mættet... og for mig har familie 1. priotet.

Anmeld

17. august 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Nej, herhjemme er det kun familien der inviteres.

Dog bliver venner/veninder inviteret med  til de større arrangementer - såsom barnedåb.

Anmeld

17. august 2011

wamse

Her inviteres min familie og mine 3 tætteste venner, som jeg har kendt i 23 år. Vi er 11 personer hver gang, og mine børn holder hver deres fødselsdag hos deres fædre, og der deltager deres fædres familier så. 

Anmeld

17. august 2011

AnneBJ

Vi er ikke nået til fødselsdag endnu. Vi har et hold venner med et barn ældre end vores, men bliver ikke inviteret det barnets fødselsdag. Derfor har jeg heller ikke tænkt mig at invitere dem til vores barns fødselsdag, selvom jeg synes det kunne være hyggeligt.

Så vores barns fødselsdag bliver nok "kun" fejret med og af familie.

Anmeld

17. august 2011

Fenja09

Nu har jeg ikke selv holdt børnefødselsdag, da jeg ikke har barn endnu, men jeg er selv blevet inviteret med til mine veninders børns fødselsdage og jeg synes det er super hyggeligt! Det er rigtig rart at følge lidt med i børnenes liv også på deres "store dage", så jeg takker altid "ja tak"

/Fenja

Anmeld

17. august 2011

DK

Det er meget forskelligt. Kirstine har fødselsdag 1. juledag og bare det sætter visse begrænsninger.

Men, den største begrænsning er nok at jeg har 6 søskende og min kæreste 3, så når de kommer inkl. partnere og børn så bliver vi bare RIGTIG mange. Og så er der altså ikke også plads rent fysisk til veninder osv.

Men af og til holder vi en stor fødselsdag og så er alle inviteret. Det er meget hyggeligt, men også dyrt og kræver meget forberedelse. Men det er ikke bare lige til at invitere 40 gæster hver gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.