"Mens lignende smerter" i uge 32?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.382 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. august 2011

MajseMaja

Hej Piger

Jeg har i nogle dage haft det ligesom når jeg har menstruation. Jeg har ikke decideret ondt (hvilket jeg heller ikke har når jeg har mens) men mere ubehag og at det hjælper lidt på det at ligge under en varm dyne. Samtidig er jeg også begyndt at få kvalme IGEN!

Hvordan har i det, jer der er nogenlunde lige langt? Jeg er 32+2 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

TrineMine86

MajseMaja skriver:

Hej Piger

Jeg har i nogle dage haft det ligesom når jeg har menstruation. Jeg har ikke decideret ondt (hvilket jeg heller ikke har når jeg har mens) men mere ubehag og at det hjælper lidt på det at ligge under en varm dyne. Samtidig er jeg også begyndt at få kvalme IGEN!

hej

jeg havde det på PRÆCIS samme måde, da jeg var i uge 32/33, og kastede op dagligt igen..

men nu er det ligesom lidt væk igen, i hvert fald kvalmen  mens-smerterne kommer stadig engang imellem..

mvh Trine 34+5

Anmeld

17. august 2011

MajseMaja

TrineMine86 skriver:

hej

jeg havde det på PRÆCIS samme måde, da jeg var i uge 32/33, og kastede op dagligt igen..

men nu er det ligesom lidt væk igen, i hvert fald kvalmen  mens-smerterne kommer stadig engang imellem..

mvh Trine 34+5

Mon det er fordi vores krop så småt forbereder sig på fødslen? Selvom der da forhåbentligt er nogle uger endnu..

Anmeld

17. august 2011

TrineMine86

MajseMaja skriver:

Mon det er fordi vores krop så småt forbereder sig på fødslen? Selvom der da forhåbentligt er nogle uger endnu..

ja det kan det godt være  hørte nogle skrive herinde at det også kunne føles som mens smerter når trykket på ledbåndende bliver stærkere og stærkere når barnet nu bliver tungere så..

Anmeld

17. august 2011

MajseMaja

TrineMine86 skriver:

ja det kan det godt være  hørte nogle skrive herinde at det også kunne føles som mens smerter når trykket på ledbåndende bliver stærkere og stærkere når barnet nu bliver tungere så..

Det giver jo meget god mening, eftersom barnets vægtstigning pludselig går meget stærkt..

Anmeld

17. august 2011

Fenja09

Jeg har haft menses lign. smerter flere gange gennem hele graviditeten - nogle gange kun i en times tid og andre gange lidt fordelt over en hel dag. Nu går jeg ind i uge 39 og de er bestemt ikke blevet mindre, de kommer mere hyppigt nu. Næsten hver eneste dag, så tror det er meget normalt når man kommer til 3. trimester.

Kvalmen har jeg dog kun haft i starten, men har da læst om flere der døjer med kvalme senere i graviditeten.

/Fenja

Anmeld

17. august 2011

modesty

MajseMaja skriver:

Hej Piger

Jeg er også 32+2 og JA ;-) Det er ikke så voldsomt, lidt kvalme ind imellem og lidt svage mens-smerter. Det startede vel for en uges tid siden.

Anmeld

17. august 2011

MajseMaja

Fenja09 skriver:

Jeg har haft menses lign. smerter flere gange gennem hele graviditeten - nogle gange kun i en times tid og andre gange lidt fordelt over en hel dag. Nu går jeg ind i uge 39 og de er bestemt ikke blevet mindre, de kommer mere hyppigt nu. Næsten hver eneste dag, så tror det er meget normalt når man kommer til 3. trimester.

Kvalmen har jeg dog kun haft i starten, men har da læst om flere der døjer med kvalme senere i graviditeten.

/Fenja

Så er jeg helt rolig, det lyder jo til at være ganske normalt..

Anmeld

17. august 2011

Mettefpigen

Er 35+5 i dag, og jeg har også haft mens lignene smerter i et par uger nu... De kommer også næsten dagligt... Og det er normalt   snakkede med dem om det da jeg var til scanning.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.