Hjææællllp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg er meget forvirret over min ægløsning. Jeg er på 19. dagen efter første mens. dag, og jeg har stadig ikke haft ægløsning. Jeg tester ved at tage temp. om morgenen. De sidste 5 dage har jeg også brugt test uden resultat. Så nu er mit spørgsmål, om der er nogen af jer der har erfarring med sen ægløsning, og hvilken dag har i den evt??

Den fortvivlede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Anonym trådstarter

Slet ikke nogen der har sen ægløsning??

Anmeld

17. august 2011

kekp

Har du regelmæssig menstruation eller en lang cyklus? Jo længere cyklus er jo senere kommer ægløsningen jo.

Har selv uregelmæssig menstruation så jeg brugte også mange mange ægløsningstests da vi gik igang med projekt baby Nogle måneder kunne der godt gå lang tid før jeg ramte ægløsningsdagen.

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Det er dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste. Jeg tror, at jeg har en lang cyklus. Men det er først i denne måned at jeg er begyndt at følge med i det. Ca omkring hvilken dag havde du ægløsning og hvor lang var din cyklus.

Jeg fik sådan noget hvid udflåt i går, det kom et par gange og var mælke hvidt. Men det var tyndt og ikke slimet som der er nogen der beskriver at det skal være når man har haft ægløsning. Er der nogen den måske ved hvad det er?

Anmeld

23. august 2011

tithi

Da jeg forsøgte at blive gravid snakkede jeg med en gynækolog om hvornår ægløsning lå, og hvordan man kan teste det. Ægløsning ligger som hovedregel (hvis man har en nogenlunde stabil cyklus) 14 dage INDEN første menstrautionsdag. Min cyklus var på 33 dage, og ud fra det kunne jeg beregne min forventede næste menstraution og derefter hvornår min ægløsning ca. burde ligge. Gynækologen fortalte også at det med at måle forandringer i temperaturen er en usikker test, det er bedre at købe ægløsningsteste og bruge dem omkring det forventede ægløsningstidpunkt.

Håber det kan hjælpe

Anmeld

4. januar 2012

Mor til matilde og gustav

Anonym skriver:

Hej.

Jeg er meget forvirret over min ægløsning. Jeg er på 19. dagen efter første mens. dag, og jeg har stadig ikke haft ægløsning. Jeg tester ved at tage temp. om morgenen. De sidste 5 dage har jeg også brugt test uden resultat. Så nu er mit spørgsmål, om der er nogen af jer der har erfarring med sen ægløsning, og hvilken dag har i den evt??

Den fortvivlede.

hej jeg har normal cyklus 28-29dage og jeg har sen ægløsning, da jeg blev gravid med min datter havde jeg ægløsning ca en uge før den næste mens.. ved ikke om det evt kan hjælpe dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.