Hvordan skal kæresten have sin gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Chillien

Jeg ved ikk om jeg har placeret tråden rigtigt, men here goes...
Min kæreste og jeg har tit set "how i met your mother" og har derfor købt The Bro Code til ham.. sådan bare fordi...
Nu ved jeg bare ikk helt hvordan jeg skal give ham den så han kan blive lidt overrasket...
Havde tænkt på at lægge den under hans dyne, men det virker så kedeligt og vil heller ikk have han lægger sig på den når han smider sig i aften.
Havde også tænkt på bare at sige "vil du ikk have en gave" lige pludselig ud af det blå...
Men ku så godt tænke mig noget mere fantasifuldt... Har i damer ikk en god idé... Det plejer i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Frk Mig

Chillien skriver:

Jeg ved ikk om jeg har placeret tråden rigtigt, men here goes...
Min kæreste og jeg har tit set "how i met your mother" og har derfor købt The Bro Code til ham.. sådan bare fordi...
Nu ved jeg bare ikk helt hvordan jeg skal give ham den så han kan blive lidt overrasket...
Havde tænkt på at lægge den under hans dyne, men det virker så kedeligt og vil heller ikk have han lægger sig på den når han smider sig i aften.
Havde også tænkt på bare at sige "vil du ikk have en gave" lige pludselig ud af det blå...
Men ku så godt tænke mig noget mere fantasifuldt... Har i damer ikk en god idé... Det plejer i

jeg lavede engang en skatte jagt igennem huset ..

Anmeld

17. august 2011

Chillien

Frk Mig skriver:

jeg lavede engang en skatte jagt igennem huset ..

Det er også en god ide..!

Men så god sys jeg heller ikk gaven er.. Ville være bange for ahn blev skuffet.. Desuden bor vi i en lille 2værelses lejlighed, hvor vi har en anden boende for tiden.. Så det er begrænset med plads..

Anmeld

17. august 2011

Frk Mig

Chillien skriver:

Det er også en god ide..!

Men så god sys jeg heller ikk gaven er.. Ville være bange for ahn blev skuffet.. Desuden bor vi i en lille 2værelses lejlighed, hvor vi har en anden boende for tiden.. Så det er begrænset med plads..

Jeg er meget sikker på at han vil syntes den er god .. Den kommer jo fra dig ..

Anmeld

17. august 2011

Chillien

Frk Mig skriver:

Jeg er meget sikker på at han vil syntes den er god .. Den kommer jo fra dig ..

Hvor er du sød Håber ihvertfald han bliver glad..

Anmeld

17. august 2011

Maja_4000

Altså .. Har du købt bogen eller ?

Anmeld

17. august 2011

Chillien

Maja_4000 skriver:

Altså .. Har du købt bogen eller ?

Jep... Går og venter på den kommer med posten.... Så det er jo selvfølgelig lidt afhængig af han ikk er hjemme når den kommer, eller at posten smider den i postkassen.. For så får jeg et forklaringproblem

Anmeld

17. august 2011

Maja_4000

Chillien skriver:

Jep... Går og venter på den kommer med posten.... Så det er jo selvfølgelig lidt afhængig af han ikk er hjemme når den kommer, eller at posten smider den i postkassen.. For så får jeg et forklaringproblem

HVOR har du købt den ?!
Men han åbner vel ikke din post ? (; Så er det bare .. En eller anden tøse-bog :b

Anmeld

17. august 2011

Chillien

Maja_4000 skriver:

HVOR har du købt den ?!
Men han åbner vel ikke din post ? (; Så er det bare .. En eller anden tøse-bog :b

Fandt den på cdon.com... De har flere versioner og også The Playbook.. Den skal han have næste gang.. Og de er ret billige..

Nej det gør han ikk... Men han ved at jeg ik kan lukke måsen i hvis jeg har købt et eller andet.. Har selv svært ved at holde mund med at have købt den til ham..  Så han ville undre sig hvis jeg fik en pakke og han ikk måtte vide hva det var...

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Hvad med at ligge den på hans pude, når han så kommer i seng, ser han den osv osv... ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.