tiden går stærkt, MEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. august 2011

mamiolvi

tiden render stækt.. Min kæreste og en smule jeg, har gang i projekt stue, har malet lofter, vægge, vinduere døre, rediatore og i dag kommer tæppemanden med nyt tæppe.. vores stue er 48 kvd... Og har været ude at købe nye møbler...glæder mig så meget til at få dem ind og få det gjort hyggeligt.. Men tiden går stærkt, i aftes sad jeg kl 23 og pakkede mine drenges skole bøger ind, og jeg får så ondt i min ryg når jeg ikke kommer ind og ligge lidt indimellem.. Men vi har jo ingen sofa før i aften.. bruger sengen, men føler lidt jeg svigter børnene når jeg ligger derinde..
Min smerte i ryggen sidder ved ribbenen, det føles som to knogler der gnaver mod hinanden... og det gør BARE ONDtT , andre der kender den smerter???
er 32+2, der er ikke længe igen-43 dage til kejsersnittet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

SaNiNa

Du tror ikke det er den lilles ben som er kommet op under ribbenen? Det kan gør frygtelig ondt.

Det er faktisk det eneste + ved lillepigen stadig ikke har vendt sig her.

Det med at skulle ind at ligge det kender jeg alt alt for godt, jeg bliver så træt og få ondt alle steder hvis jeg ikke få slappet rigtig af.

Anmeld

17. august 2011

mamiolvi

Sanne og Nicklas skriver:

Du tror ikke det er den lilles ben som er kommet op under ribbenen? Det kan gør frygtelig ondt.

Det er faktisk det eneste + ved lillepigen stadig ikke har vendt sig her.

Det med at skulle ind at ligge det kender jeg alt alt for godt, jeg bliver så træt og få ondt alle steder hvis jeg ikke få slappet rigtig af.

Det er kendte smerter, min ryg er en lorte ryg, jeg har haft en diskus i lænden og er oprerert for en i nakken for 3 år siden, samt min ryg er skæv... så jeg kendte smerterne inden jeg blev gravid, men de er tiltaget i styrke... øv... Ja for mig er det vigtig at huske at få hvilet, ellers bliver min dag udholdling... men kan se en ende på det hele, selvom jeg kommer til at savne min mave.. elsker den gravide mave...

Anmeld

17. august 2011

SaNiNa

mamiolvi skriver:

Det er kendte smerter, min ryg er en lorte ryg, jeg har haft en diskus i lænden og er oprerert for en i nakken for 3 år siden, samt min ryg er skæv... så jeg kendte smerterne inden jeg blev gravid, men de er tiltaget i styrke... øv... Ja for mig er det vigtig at huske at få hvilet, ellers bliver min dag udholdling... men kan se en ende på det hele, selvom jeg kommer til at savne min mave.. elsker den gravide mave...

Den lille bliver jo også tunger, jeg kan også mærke det i ryggen, lænden og glæder mig så meget til en god omgang massage i formiddag, fik det med Nicklas hver 14 dag op til termin og det var bare så skønt. det gjore lige at jeg kunne overskud tingene og ikke bare lagde mig i sengen hele dagen.

Anmeld

17. august 2011

mamiolvi

Den lille bliver jo også tunger, jeg kan også mærke det i ryggen, lænden og glæder mig så meget til en god omgang massage i formiddag, fik det med Nicklas hver 14 dag op til termin og det var bare så skønt. det gjore lige at jeg kunne overskud tingene og ikke bare lagde mig i sengen hele dagen.

hvordan ligger du når du får massage, jeg fik massage den anden dag, men syntes ikke jeg kunne nyde det ordentlig fordi jeg skulle lige så akavet...

Anmeld

17. august 2011

SaNiNa

mamiolvi skriver:

hvordan ligger du når du får massage, jeg fik massage den anden dag, men syntes ikke jeg kunne nyde det ordentlig fordi jeg skulle lige så akavet...

på sådan en smart briks hvor der er hul til maven så ligger faktisk på maven det er så skønt.

Den er lavet til en gravidmave

Anmeld

17. august 2011

mamiolvi

på sådan en smart briks hvor der er hul til maven så ligger faktisk på maven det er så skønt.

Den er lavet til en gravidmave

min massør sagde godt nok de fandtes, men hun arbejder med det i fritiden og det er samtid min veninde, så får lidt rabat, og hun har desværre ikke sådan en....

Anmeld

17. august 2011

SaNiNa

mamiolvi skriver:

min massør sagde godt nok de fandtes, men hun arbejder med det i fritiden og det er samtid min veninde, så får lidt rabat, og hun har desværre ikke sådan en....

Den er ellers bare så god at ligge på der er masser af plads til maven og barmen som jo er ved at være rimelig stor og øm.

Det er bestem heller ikke billig her i odense koster 45min fra 350-500 syntes det er mange pengen men ved også jeg bare har det så godt efterfølgende

Anmeld

17. august 2011

mamiolvi

Den er ellers bare så god at ligge på der er masser af plads til maven og barmen som jo er ved at være rimelig stor og øm.

Det er bestem heller ikke billig her i odense koster 45min fra 350-500 syntes det er mange pengen men ved også jeg bare har det så godt efterfølgende

ja det er mange penge, men hvad gør vi ikke for vores velvære.. jeg giver 150 kr for ca en time...

Anmeld

17. august 2011

SaNiNa

mamiolvi skriver:

ja det er mange penge, men hvad gør vi ikke for vores velvære.. jeg giver 150 kr for ca en time...

Det jo netop det. og nu der jo heller ikke lang tid tilbage så kan jeg ikke nå at få det så mange gange denne her gang er kommet alt for sent igang.

min nakke glæder sig ihverfald rigtig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.