Baby-møde i Århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. august 2011

piadas

Hva' øh'? Skal vi snart have arrangeret endnu et møde? Det varer jo ikke sååå forfærdeligt længe, før de første af os, skal forlade boblen og ud i den store, vide, farlige verden igen! Og jeg VIL nå at komme med til ét mere!

Vores børn er jo ved at være så store nu, at de møffer/kravler rundt. Jeg ved ikke, om en cafe er skidesmart at mødes på, når vi er mindst 10 smækre damer plus 10 unger, der kravler overalt?

Hvad synes I? I må hjertens gerne komme hjem til mig i Farsø, men jeg er sgu ikke så sikker på, at jer der kommer helt nede fra Kolding/Horsens osv. gider tage turen helt herop?

Nogen der bor mere centralt, som kunne tænke sig at lægge bolig til? Jeg looover, at Ida og jeg nok skal passe på alt, hvad I ejer. Vi har tegnet ansvarsforsikring på os begge, så vi erstatter selvfølgelig alle jeres B&O fjernsyn, arvestel osv., hvis vi skulle komme til at ødelægge det!

Eller hvad gør vi? Andre forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

_-Kathrine-_

Nu er jeg på besøg fra 2. kvartal og der er vist blevet foreslået et Kbh møde, som jeg ikke rigtig kan deltage i... Så hvis jeg kan få lov at komme med til jeres Århus møde, ville jeg da rigtig gerne det

Kathrine med Villads på 4 mdr

Anmeld

17. august 2011

AnneBJ

Afhængig af hvornår og hvor vi kan være er jeg også med... Jeg er dog mest minded på noget i gåafstand fra banegården ellers bliver det ret meget transport for mig...

Og så helst mere plads end "hos sophies forældre"... der var lidt klemt efter min mening.. 

Anmeld

17. august 2011

piadas

Enig med Anne!

Jeg synes også, der var lige lidt nok plads sidste gang, og vores børn er jo blevet ældre, så nu er de endnu mere uregerlige!

Anmeld

17. august 2011

DK

Hvad med bare at tage tilbage til der hvor vi var først? Og så indtage 1. salen? Hvis vi mødes snart så er der vil ingen unger der kravler hurtigere end en caffelatte drikkende mor kan nå at følge med?

Hvad med næste uge?

Fredag d. 26/8? kl 10?

Anmeld

17. august 2011

piadas

DK skriver:

Hvad med bare at tage tilbage til der hvor vi var først? Og så indtage 1. salen? Hvis vi mødes snart så er der vil ingen unger der kravler hurtigere end en caffelatte drikkende mor kan nå at følge med?

Hvad med næste uge?

Fredag d. 26/8? kl 10?

Næste uge kan jeg ingen af dagene, men ugen efter er bedre!

Der er det vist kun mandag og onsdag jeg ikke kan...fredag er forøvrigt heller aldrig god for mit vedkommende, for SFO'en lukker kl. 15.30, så jeg kan vist nærmest kun nå til Århus og parkere bilen, inden jeg skal hjem igen.

Det endte vist med, at jeg alligevel kun kan tirsdag og torsdag.

Anmeld

17. august 2011

DK

piadas skriver:

Der er det vist kun mandag og onsdag jeg ikke kan...fredag er forøvrigt heller aldrig god for mit vedkommende, for SFO'en lukker kl. 15.30, så jeg kan vist nærmest kun nå til Århus og parkere bilen, inden jeg skal hjem igen.

Ok

Tirsdag d. 27 eller Torsdag d 29.

Jeg er bedst på Tirsdag, så jeg er på tirsdag.

Hvem er mere med. Tirsdag eller torsdag?

Anmeld

17. august 2011

DK

piadas skriver:

15.30????? Hvordan får forældrene med et arbejde hentet ungerne om fredagen?

Anmeld

18. august 2011

Mettemus

Jeg kan også bedst om tirsdagen, så jeg foreslårTirsdag d. 27. Kl 10 på Slapperas' 1. Sal

Anmeld

18. august 2011

piadas

DK skriver:

15.30????? Hvordan får forældrene med et arbejde hentet ungerne om fredagen?

Det gør man heller ikke! Vi har haft barnepige til de to store - virkelig skod at det er skruet sådan sammen. Man betaler i dyre domme for daginstitution, og så bliver man nødt til at betale for barnepige ud over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.