Min dreng sparker vildt med benene så snart han ligger på ryggen. Det har han altid gjodt, og det har indtil videre ikke voldt de store problemer(kun at han ikke kan beholde dynen på
)
Nå men, nu her i takt med, at han er blevet stører og stærkere er det begyndt at give en del problemer når han skal puttes i barnevognen.
Han sparker på voldsomt og hårdt med benene, at han få hevet myggenettet af vognen med fødderne, hvis ikke han har forlædderet på. Det samme sker med regnslaget, men jeg er så bange for, at det skal gå i stykker af det.
Har han der i mod forlædderet på kan han ikke"nå" myggenet og regnslag men han får hele tiden sine fødder ud over kanten af forlædderet, mellem forlædderet og kalechens top, hvilket gør, at han ikke kan finde ro til at sove, fordi han ligger dårligt
Det er mega frustrerende, og jeg har set mig nødsaget til at køre ham i søvn, for når vognen ruller slapper han af i kroppen(for det meste
)
Er der andre der har eller har haft dette problem og hvad har i gjodt for at afhjælpe det??
Mvh Line
Anmeld