Fødder over alt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. august 2011

trunte24

Min dreng sparker vildt med benene så snart han ligger på ryggen. Det har han altid gjodt, og det har indtil videre ikke voldt de store problemer(kun at han ikke kan beholde dynen på)

Nå men, nu her i takt med, at han er blevet stører og stærkere er det begyndt at give en del problemer når han skal puttes i barnevognen.

Han sparker på voldsomt og hårdt med benene, at han få hevet myggenettet af vognen med fødderne, hvis ikke han har forlædderet på. Det samme sker med regnslaget, men jeg er så bange for, at det skal gå i stykker af det.

Har han der i mod forlædderet på kan han ikke"nå" myggenet og regnslag men han får hele tiden sine fødder ud over kanten af forlædderet, mellem forlædderet og kalechens top, hvilket gør, at han ikke kan finde ro til at sove, fordi han ligger dårligt

Det er mega frustrerende, og jeg har set mig nødsaget til at køre ham i søvn, for når vognen ruller slapper han af i kroppen(for det meste)

Er der andre der har eller har haft dette problem og hvad har i gjodt for at afhjælpe det??

Mvh Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

K&S

Det problem har vi også haft herhjemme, jeg ventede simpelthen med at lægge forlæder og insektnet over indtil han sov

Anmeld

16. august 2011

trunte24

K&S skriver:

Det problem har vi også haft herhjemme, jeg ventede simpelthen med at lægge forlæder og insektnet over indtil han sov

Ja, okay. Det er da hel klart en mulighed!!

Men hvad så hvis det regnede mens han skulle puttes?? Vi har nemlig ingen halvtag eller lig. hvor han kan stå i tørvejr

Anmeld

17. august 2011

K&S

trunte24 skriver:

Ja, okay. Det er da hel klart en mulighed!!

Men hvad så hvis det regnede mens han skulle puttes?? Vi har nemlig ingen halvtag eller lig. hvor han kan stå i tørvejr

Jaaaa, der kan jeg ikke hjælpe dig - Anton har sovet på altanen som har "tag"

Anmeld

17. august 2011

trunte24

Ihh øv! Havde lige håbet du havde det gyldne svar

Hmm...Det er lidt træls for når han skifter mellem de forskellige søvnstadier ryger fødderne også op, hvilket igen resultere i, at han ligger dårligt og vågner

Overvejer at droppe barnevognen og kun bruge klapvognen, for der kan han ikke gøre det! Men ved ikke om det er godt for hans ryg, kun at ligge i klapvognen?

K&S skriver:

Jaaaa, der kan jeg ikke hjælpe dig - Anton har sovet på altanen som har "tag"

Anmeld

17. august 2011

K&S

trunte24 skriver:

Ihh øv! Havde lige håbet du havde det gyldne svar

Hmm...Det er lidt træls for når han skifter mellem de forskellige søvnstadier ryger fødderne også op, hvilket igen resultere i, at han ligger dårligt og vågner

Overvejer at droppe barnevognen og kun bruge klapvognen, for der kan han ikke gøre det! Men ved ikke om det er godt for hans ryg, kun at ligge i klapvognen?

Er det dig, der synes han ligger dårligt? For Anton ligger nogle gange i MEGET mærkelige stillinger, når han sover

Vi bruger kun klapvognen til at sove i, når vi er ude - ellers synes jeg ikke den er såååå god at ligge i

Anmeld

17. august 2011

trunte24

K&S skriver:

Er det dig, der synes han ligger dårligt? For Anton ligger nogle gange i MEGET mærkelige stillinger, når han sover

Vi bruger kun klapvognen til at sove i, når vi er ude - ellers synes jeg ikke den er såååå god at ligge i

Hehe ja, det er mig der synes han ligger dårligt Eller, altså hans ben og fødder ligger jo nærmest lodret op i luften, så alt blodet mår da forsvinde der fra, og det kan da ikke være rart?

Ja, normalt bruger jeg også kun klapvognen når vi er på farten.

Anmeld

17. august 2011

K&S

trunte24 skriver:

Hehe ja, det er mig der synes han ligger dårligt Eller, altså hans ben og fødder ligger jo nærmest lodret op i luften, så alt blodet mår da forsvinde der fra, og det kan da ikke være rart?

Ja, normalt bruger jeg også kun klapvognen når vi er på farten.

Anton sover også i de mest mærkelige og for mig ubekvemme stillinger, men det gør børn jo bare

Sover han bare videre?

Anmeld

18. august 2011

trunte24

K&S skriver:

Anton sover også i de mest mærkelige og for mig ubekvemme stillinger, men det gør børn jo bare

Sover han bare videre?

Ja, det er rigtigt, børn sover bare i nogle underlige stillinger. Han sover også tit i nogle finurlige stillinger i tremmesengen, men der vågner han ikke af det, så der lader jeg ham også ligge som han har lyst.

Men han kan jo ikke falde i søvn fra det, når han får sine fødder moslet der op, og han vågner op i mellem søvnfaserne fordi han ikke kan ligge sig til rette med benene selv, da han ikke kan finde ud af at få dem tilbage hvor de kom fra igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.