Min kreative datter - hjælp til gave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.824 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Lullaby

Izabella er 6 år gammel og hun elsker at klippe/klistre/male/sy og pynte. Derfor har vi snakket om at i stedet for at give hende legetøj som hun alligevel ikke leger med. Så give hende en kæmpe kreativ kasse. Dvs alt muligt. Men hvad filan kan man putte i. Nogle gode ideer?

Jeg påtænker, at købe de der sakse som har forskellige måder at klippe på. Glimmerlime. Vandfarver. Lærreder i forskellige str. Men hvad ellers. Gerne med links.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

frkrbj

jeg har set i tiger og købt til min datter, nogle pon pon dimser, med klister osv i en bøtte. De har rigtig mange fine ting til kreative sjæle der. og rimlige priser

ellers limstift, farveblyanter, perler? moddelervoks, elastikker- evt til perlekæder osv..

Anmeld

16. august 2011

serinasmor

hendes egen symaskine ... mener man kan få nogle ganske habile nogle til børn ( hvis moderen tør ) ... det kunne måske også være en julegaveide

nårh ja .... perler i MANGE farver , elastiksnor( helst den gennemsigtige), øskner og låse ... så kan hun lave smykker til sin mor .. og selv lave julegaver

Anmeld

16. august 2011

DortheSimonsen

Palietter og andre perler, glimmer tuscher og vinduesmaling

Anmeld

16. august 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

små puder hun kan sy perlene på?

måske noget tråd og stof til at lave brodering med krydssting? man kan vist stadig få de der med mønstre tegnet på man kan sy efter...

og sikke nogle dejlige forældre I er at I støtter op om det hun syntes er sjovt at "lege" med og giver hende sådan en dejlig gave

Anmeld

16. august 2011

Hasselnødden

Søstrene Grene har også ufatteligt mange ting af den slags, maling, lærreder, lidt godter når hun er i flow - dybt optaget, pensler, ler, gipsfigurer, gipspulver, gipsforme, klistermærker, evt en scrapbog hun selv kan bestemme over.. eller flere, de koster en 100kr.. der finder du også alle mulige ting hun kan klistre ind eller perler og snor, lim, farvet karton... osv.

Apropos, så er det en super ide - hatten af for det!

Anmeld

16. august 2011

Lullaby

Ej tusind tak for alle jeres gode ideer. Broderi var en fantastisk ting. Jeg broderer selv så det vil hende og jeg da klart kunne hygge os med  Tak tak...

Anmeld

16. august 2011

Lullaby

Og tak for ideer. Og steder hvor jeg kan købe sådan noget.

Anmeld

16. august 2011

aya-zia

Lullaby skriver:

Izabella er 6 år gammel og hun elsker at klippe/klistre/male/sy og pynte. Derfor har vi snakket om at i stedet for at give hende legetøj som hun alligevel ikke leger med. Så give hende en kæmpe kreativ kasse. Dvs alt muligt. Men hvad filan kan man putte i. Nogle gode ideer?

Jeg påtænker, at købe de der sakse som har forskellige måder at klippe på. Glimmerlime. Vandfarver. Lærreder i forskellige str. Men hvad ellers. Gerne med links.

min datter er faktisk lige som din...

min leger vild meget med det her:

http://www.nordform.dk/shop/product.asp?vnr=30897

det kan blive til sådan noget her:

http://gammelbro.blogspot.com/2009/09/foam-clay.html

Anmeld

16. august 2011

Lisbeth1985

Lullaby skriver:

Hvad med perler (både til smykker og plader), fimo og ting til trylledej? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.