Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er et billede af tvillingernes hule i uge 10 + 0 Håber de hygger sig derinde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er sikker på at de hygger sig rigtig godt derine. Bliver spændende at følge jer alle tre
sikke en fiiin baby hule.... de har det sikkert rigtig skønt inde i den fine mave.... Glæder mig til at følge dig..
Ditte_Marie skriver: Sikke en fin mave og hvor dejligt med to styks Er det en piercing du har på maven?
Sikke en fin mave og hvor dejligt med to styks Er det en piercing du har på maven?
Tak
Ja, det er en piercing, har haft 3 på stribe men de skal ud nu, den sidste er bare lidt svær at få ud.
SiljasMoar skriver: Først WOW en flot krop! hvem det bare så sådan ud men det er en fin lille mave du har, glæder mig til flere billeder
Først WOW en flot krop! hvem det bare så sådan ud men det er en fin lille mave du har, glæder mig til flere billeder
Ej tusind tak Det er jeg glad for at høre
Baby-støv skriver: sikke en fiiin baby hule.... de har det sikkert rigtig skønt inde i den fine mave.... Glæder mig til at følge dig..
Hehe tak
Nessie skriver: Jeg er sikker på at de hygger sig rigtig godt derine. Bliver spændende at følge jer alle tre
Ja, jeg er også spændt på at følge min maves udvikling, kan slet ikke forestille mig at blive kæmpestor hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128