Knibealarmen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Happiness

Har før set tråde hvor folk har "klaget" over knibe alarmen, men det er længe siden.

SÅ vil lige høre om det kun er min der stort set KONSTANT blinker!? Det er også begrænset hvor meget man behøver knibe i løbet af dagen

Den var sat til hver 2. time, men det er der da nogen der har glemt at fortælle den......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Loa

Happiness skriver:

Har før set tråde hvor folk har "klaget" over knibe alarmen, men det er længe siden.

SÅ vil lige høre om det kun er min der stort set KONSTANT blinker!? Det er også begrænset hvor meget man behøver knibe i løbet af dagen

Den var sat til hver 2. time, men det er der da nogen der har glemt at fortælle den......

Knibealarmen?????

Hvad er det??

Anmeld

16. august 2011

Happiness

Loa skriver:

Knibealarmen?????

Hvad er det??

Det er en "husker" man kan sætte inden under ens profil, så man husker de der knibeøvelser Er en klovn til at huske at lave dem, og min pc er stort set tændt hele dagen (selv om jeg ikke bruger den det meste af tiden, men skriver med kæresten over msn, så derfor er den tændt ) Men så skulle alarmen så minde mig om at lave øvelserne hver 2. time. Problemet er så at den går igang hvert 3. minut eller sådan noget. Det er ihvertfald meget tit! Laver ikke andet end at trykke den væk....

Anmeld

16. august 2011

Loa

Happiness skriver:

Det er en "husker" man kan sætte inden under ens profil, så man husker de der knibeøvelser Er en klovn til at huske at lave dem, og min pc er stort set tændt hele dagen (selv om jeg ikke bruger den det meste af tiden, men skriver med kæresten over msn, så derfor er den tændt ) Men så skulle alarmen så minde mig om at lave øvelserne hver 2. time. Problemet er så at den går igang hvert 3. minut eller sådan noget. Det er ihvertfald meget tit! Laver ikke andet end at trykke den væk....

Nårh for pokker Vidste jeg ikke..... Hehe, tænkte bare lige WHAT

Anmeld

16. august 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Prøv at slette cache. Det kunne være løsningen

Mvh. Carina - moderator

Anmeld

16. august 2011

Happiness

Carina1977 skriver:

Prøv at slette cache. Det kunne være løsningen

Mvh. Carina - moderator

Tak. Må jeg prøve!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.