Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er lidt billeder fra scanningen af tvillingerne i dag De havde det fint, men den ene tvilling var lidt mindre end den anden, så der skal lige holdes lidt opsyn med den for at se, om den vokser som den skal
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babylil skriver: Her er lidt billeder fra scanningen af tvillingerne i dag De havde det fint, men den ene tvilling var lidt mindre end den anden, så der skal lige holdes lidt opsyn med den for at se, om den vokser som den skal
Sikke nogle gode fotos!!! Håber den anden tvilling begynder at følge med
Frøken J. skriver: Sikke nogle gode fotos!!! Håber den anden tvilling begynder at følge med
Ja, det håber jeg også, det skal den, for jeg elsker dem begge to så meget allerede
Babylil skriver: Ja, det håber jeg også, det skal den, for jeg elsker dem begge to så meget allerede
Det kan jeg godt forstå! Og det er egentlig vildt hvor hurtigt det går.Tænk hvor udviklede de er allerede 10+!!
mrs X skriver: Pas lige på med cpr. Kontakt moderator for hjælp også ellers SKØNNE billeder
Pas lige på med cpr. Kontakt moderator for hjælp også ellers SKØNNE billeder
Ups ja, det havde jeg ikke set, tusind tak
Ok, det er allerede blevet fjernet det ene billede med cpr. De er godt nok kvikke de moderatorer
Babylil skriver: Ups ja, det havde jeg ikke set, tusind tak
Babylil skriver: Ok, det er allerede blevet fjernet det ene billede med cpr. De er godt nok kvikke de moderatorer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128