Hvornår er det at de burde kunne sidde op selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Pinkrose

Hej igen,Ja altså hvornår er der at de små begynder at kunne sidde selv, sophia er næsten 6 mdr, men har ikke haft nemt ved at ligge på maven, pga meget dårlig ryg. Men hun vil så gerne sidde og nøj hvor hun prøver og nøj hvor hun skvatter til siden, men hvornår er det ca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

AnneBJ

Denisep skriver:

Hej igen,Ja altså hvornår er der at de små begynder at kunne sidde selv, sophia er næsten 6 mdr, men har ikke haft nemt ved at ligge på maven, pga meget dårlig ryg. Men hun vil så gerne sidde og nøj hvor hun prøver og nøj hvor hun skvatter til siden, men hvornår er det ca

Omkring ca. 8 mdr

Anmeld

16. august 2011

piadas

Ida har lige lært at sidde selv i løbet af de sidste par dage, og hun blev ½ år igår.

Hun sidder rigtig stabilt, men ikke så meget, at jeg ville turde sætte hende på eksempelvis fliser, betongulv osv., så indtil videre holder vi os til at sidde på tæpper med mindre jeg er der til at være klar til at gribe hende.

Anmeld

16. august 2011

DK

Pas. Richard sidder helt selv nu, men det er han også den eneste i mødregruppen der kan. De andre kan slet ikke, heller ikke med puder osv, og han er ikke den ældste.

Jeg tror det er meget forskelligt og du skal vist ikke være bekymret

Anmeld

16. august 2011

Diana...

Nå de stærke nok til det  Der ikke noget bør  Lucas min søn satte sig op da han var 5 måneder Nadia sad selv sa hun var 6 måneder. Min venindes sad selv da hun var 8 måneder. Så nå der er stærke nok. 

Anmeld

16. august 2011

Multebær

Meget forskelligt hvornår de kan sidde selv tror jeg. Karlo er lige blevet 6 måneder og han er begyndt at kunne sidde selv indenfor de sidste par dage. Falder god stadig til siden hvis koncentrationen forsvinder

Anmeld

17. august 2011

Pinkrose

DK skriver:

Pas. Richard sidder helt selv nu, men det er han også den eneste i mødregruppen der kan. De andre kan slet ikke, heller ikke med puder osv, og han er ikke den ældste.

Jeg tror det er meget forskelligt og du skal vist ikke være bekymret

Okay mange tak, syntes bare det svært, nå man ikke rigtig har noget at samligne med, i min mødregruppe var soophia 6 mdr yngre end de andre, og er hun den ældste hvor de andre er helt nye, så men må bare øve med at ligge på den mave, selvom frøknen ikke er glad for det.

Anmeld

17. august 2011

Mettemus

Jeg tror ikke du behøver at skynde dig at træne det med hende. Jeg har læst et sted, at man skal vente med at lære dem at sidde til de er blevet glade for at ligge på maven. Hvis de først får lært at sidde skulle de nemlig ikke være til at lære at ligge på maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.