hvor lang tid 2 gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Ej men har du taget p.piller skal de jo også lige ud af kroppen osv.. det skal nok komme og stress ikke... man kan jo ikke forvente det sker lige med et...

nej har brugt kondom efter sidste fødsel så ingen p-piller der skal ud af kroppen.. jaja det skal nok komme, blev bare lige bange for at jeg ikke kunne blive gravid... men mon ikke det kommer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Nalle

Der gik 1 måned

Anmeld

16. august 2011

1012lmp

Anonym skriver:

nej har brugt kondom efter sidste fødsel så ingen p-piller der skal ud af kroppen.. jaja det skal nok komme, blev bare lige bange for at jeg ikke kunne blive gravid... men mon ikke det kommer..

du har jo 1 så selvfølgelig kan du det... Og du skal ikke blive nervøs før efter 1 år...

Anmeld

16. august 2011

bobbles

Anonym skriver:

hvor lang tid tog det jer at blive gravide 2 gang

første gang blev jeg gravid i første hug, nu har ví prøvet 2 mdr uden held.. er bare lidt frustreret...

nu er det jo "kun" 2 måneder i har prøvet, jeg blev gravid efter 3 mdr.

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

du har jo 1 så selvfølgelig kan du det... Og du skal ikke blive nervøs før efter 1 år...

det er oss bare fordi der har været så meget omkring overvægt og graviditet.. jeg er meget overvægtig, men var ligeså overvægtig da jeg blev gravid sidst.. så det skulle jo ikke have noget at gøre med min overvægt.. men tankerne flyver da

Anmeld

16. august 2011

1012lmp

Kan jeg godt forstå men tag det rolig og jo mere du tænker over det jo sværre bliver det også...

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken Christiansen skriver:

nu er det jo "kun" 2 måneder i har prøvet, jeg blev gravid efter 3 mdr.

ja jeg ved det godt..

men vil bare have at det skal være nuuuu...

men sådan går det ikke altid..

men vi øver os bare fortsat.. smil

Anmeld

16. august 2011

mortilflere

Anonym skriver:

århh så er jeg ikke helt bange alligevel.. var blevet helt bange for at jeg ikke kunne blive gravid igen men jo nok fordi den første kom så let, så regner man med at nr 2 osse gør det.. men der er jo ingen garanti.. desværre...

Jeg har brugt i alt 37,5 mdr på at blive gravid med mine , faktisk er jeg blevet gravid 2 x med homon spirreal , så bliver nemmere gravid med beskyttelse end uden

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Jeg har brugt i alt 37,5 mdr på at blive gravid med mine , faktisk er jeg blevet gravid 2 x med homon spirreal , så bliver nemmere gravid med beskyttelse end uden

ja det er det sku nok kender flere der er blevet gravide på prævention..

men mon ikke det kommer en dag.. savner bare maven enormt meget

min lille dreng er blevet så stor...

Anmeld

16. august 2011

mortilflere

Anonym skriver:

ja det er det sku nok kender flere der er blevet gravide på prævention..

men mon ikke det kommer en dag.. savner bare maven enormt meget

min lille dreng er blevet så stor...

Mine gik så til sa og jeg blev så gravid 8 mdr efter , blev scannet hver mdr for at ramme æl .

Jeg lå med stængerne oppe med nr 1 for at blive undersøgt for barnløshed da lægen opdagede jeg var 9 uger henne LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.