DP og vuggestue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.899 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Hej..

Når starter jer Maj babyer i Dagplejen eller vuggestuen?? Hvad er praktisk av tøj? Er der forbered på å aflever jers børn??

Lucas starter her den 2 feb, neste uge skal vi på møde i DP..Jeg er slett ikke klar til gi min sønn fra mig enda, men starte på arbejde i marts, så vi starter tilvenningene i starten av feb..

Hvordan har dere det med å aflever jers børn???

Det jeg syntes er tris er alt jeg går glipp av. tenk om han rejser sig første gang i DP eller starte med å gå, så er jeg på arbejde å ikke får sett første gang han rejser sig, uff...

Linda...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

Mormilla

Jeg er slet ikke klar, vil hellere blive her hjemme med ham!!! Men det er der ikke penge til

Anmeld

8. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Mormilla skriver:

Jeg er slet ikke klar, vil hellere blive her hjemme med ham!!! Men det er der ikke penge til

Når starter du på arbejde??? Jeg har også lyst til å blive hjemme en stund til..Med min første sønn hadde jeg mulighed å gå hjemme til han blev 1 halvt år, det var helt fantastisk å kunne gå så lengen hjemme...

Anmeld

8. januar 2009

Mormilla

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Når starter du på arbejde??? Jeg har også lyst til å blive hjemme en stund til..Med min første sønn hadde jeg mulighed å gå hjemme til han blev 1 halvt år, det var helt fantastisk å kunne gå så lengen hjemme...

Jeg skal starte i april Så der er ikke så lang tid til...

Anmeld

8. januar 2009

Miss Tina

Hej.
Ang udetøj til DP, der sætter min stor pris på jakke og "overtrækker". Så kan hun selv finde ud af hvad der skal bruges, det kommer jo oz an på vejret. Men ellers har jeg ALTID en taske med hvor der er: 2 sæt rent tøj + stofbleer til gylp + hagesmæk. Bleer ligger der fast, der bliver sagt når pakken er ved at være tom. I forbindelse med samtale kommer hun ind på al dette og hvad hun "plejer" at gøre.

Jakken og "overtrækkerne" har jeg købt et nr større, så håber jeg at den kan bruges hele vinteren.

Tina

Anmeld

17. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Hej..

Så har jeg vært til møde i DP, det gik riktig godt!! Vår Dp virker så sød og rar..

Men en ting jeg kom til å tenke over var!!Hun sa at vår barnevogn kunne stå hos henne hele ugen(man-fre)..Men vognene må stå udenfor!!(under et halv tag)..Tar ikke vognene skade av å stå uden for hele ugen??Det er jo så fuktig luft, får den ikke så jordslag??
Er det noen maj mødre som har erfaring???

MVH Linda...

Anmeld

21. januar 2009

Miss Tina

Hej.
Jeg tager min vogn med frem og tilbage hver dag, så får jeg oz lidt motion. Jeg ville personligt ik ha min vogn at stå der, hvad nu hvis der sker noget??
Men jeg aner ik om vognen tager skade.

Anmeld

21. januar 2009

Mormilla

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Hej..

Så har jeg vært til møde i DP, det gik riktig godt!! Vår Dp virker så sød og rar..

Men en ting jeg kom til å tenke over var!!Hun sa at vår barnevogn kunne stå hos henne hele ugen(man-fre)..Men vognene må stå udenfor!!(under et halv tag)..Tar ikke vognene skade av å stå uden for hele ugen??Det er jo så fuktig luft, får den ikke så jordslag??
Er det noen maj mødre som har erfaring???

MVH Linda...

Du kan købe en form for pose som den kan pakkes helt ind i. Babysam sælger dem. Tror ikke at de er så dyre...

Anmeld

21. januar 2009

A.

jeg har forskellige følelser omkring det..nogen gang glæder jeg mig til han skal starte i DP andre gange nej...

Anmeld

21. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Mormilla skriver:

Du kan købe en form for pose som den kan pakkes helt ind i. Babysam sælger dem. Tror ikke at de er så dyre...

Men det vil jo lige vel blive fugt under plasten!!!
Jeg var hos min DP i dag, å hun hadde en vong stående som vi kunne låne..Så må tenke lidt på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.