pletfjerning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.176 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. august 2011

mn

jeg har nu haft en hvid kjole og en hvid skjorte liggende i klor i 4 timer og pletterne er stadig ikke gået af, nogle der har andre forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

morethanperfect

metteswn skriver:

jeg har nu haft en hvid kjole og en hvid skjorte liggende i klor i 4 timer og pletterne er stadig ikke gået af, nogle der har andre forslag?

Vanish

Anmeld

16. august 2011

mn

morethanperfect skriver:

Vanish

hvilken slags? synes deres ting er forvirrende at finde ud af hvad de skal bruges til :b

Anmeld

16. august 2011

th

metteswn skriver:

hvad er der kommet på?

Anmeld

16. august 2011

Prinsessens'Mor<3

Er der ikke noget tøj farvning som muligvis ville kunne gøre det?

Anmeld

16. august 2011

morethanperfect

metteswn skriver:

hvilken slags? synes deres ting er forvirrende at finde ud af hvad de skal bruges til :b

Dem der fjerne pletter

Anmeld

16. august 2011

mn

th skriver:

hvad er der kommet på?

det ved jeg faktisk ikke, for det ene ligner grå maling men det eneste maling det har været i nærheden af kan gå af i vand (det kom på min cykel og kunne sagtens tørres af med en fugtig klud flere dage efter det var tørt) og det andet er sort med et aftryk af en fjer, hvilket jeg absolut ikke aner hvad kan være kommet af.

Anmeld

16. august 2011

mn

MaleneS2011baby<3 skriver:

Er der ikke noget tøj farvning som muligvis ville kunne gøre det?

problemet er så på kjolen er der knapper i en anden farve, så tror det kommer til at se dumt ud, men har godt overvejet det.

Anmeld

16. august 2011

mn

morethanperfect skriver:

Dem der fjerne pletter

okay jeg må jo ned og læse bag på dem så

Anmeld

16. august 2011

CamillaValby

Prøv evt med en klar opvaskemiddel, put det på tøjet og lig det i en plastikpose uden luft, indtil du skal vaske det.

Jeg ved ikke om det kan/vil virke når du har haft det i klor. Men jeg gør det altid, og jeg får altid mine pletter af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.