Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har nu haft en hvid kjole og en hvid skjorte liggende i klor i 4 timer og pletterne er stadig ikke gået af, nogle der har andre forslag?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
metteswn skriver: jeg har nu haft en hvid kjole og en hvid skjorte liggende i klor i 4 timer og pletterne er stadig ikke gået af, nogle der har andre forslag?
Vanish
morethanperfect skriver: Vanish
hvilken slags? synes deres ting er forvirrende at finde ud af hvad de skal bruges til :b
hvad er der kommet på?
Er der ikke noget tøj farvning som muligvis ville kunne gøre det?
metteswn skriver: hvilken slags? synes deres ting er forvirrende at finde ud af hvad de skal bruges til :b
Dem der fjerne pletter
th skriver: hvad er der kommet på?
det ved jeg faktisk ikke, for det ene ligner grå maling men det eneste maling det har været i nærheden af kan gå af i vand (det kom på min cykel og kunne sagtens tørres af med en fugtig klud flere dage efter det var tørt) og det andet er sort med et aftryk af en fjer, hvilket jeg absolut ikke aner hvad kan være kommet af.
MaleneS2011baby<3 skriver: Er der ikke noget tøj farvning som muligvis ville kunne gøre det?
problemet er så på kjolen er der knapper i en anden farve, så tror det kommer til at se dumt ud, men har godt overvejet det.
morethanperfect skriver: Dem der fjerne pletter
okay jeg må jo ned og læse bag på dem så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128