Nogen der kan hjælpe mig lidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Brei87

jeg sætter lige min lid til jer herinde.

har en mærkelig fornemmelse i underlivet, og ville lige høre om der er andre der har prøvet det?

jeg kom til at glemme nogle p-piller i løbet af sidste uge, torsdag morgen hyggede vi os så lidt og nu, en 4-5 dage efter begynder jeg pludselig at få sådan mesntruationsagtige smerter i underlivet, og bløder en lille smule. næsten ikke engang nok til at jeg behøver at have bind på, bare lige en antydning af blod hver gang jeg går på toilettet...

jeg undrer mig meget...

nogen der har nogle forklaringer af en art? jeg er løbet tør for forslag til hvad det kan være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Jeg ved ikke rigtigt hvad det kan være, muligvis ægløsning, det kan gøre en smule en gang imellem.
Men da jeg fandt ud af jeg var gravid, udover min mens. var udblevet, begyndte jeg og have ondt i mit underliv.

Anmeld

16. august 2011

henh01

hvis du har mistanke om graviditet må du ikke fortsætte med at tage dine p piller da det kan skade en evt grvaiditet. så hvisjeg var dig ville jeg stoppe for denne mdr, få min mens og så starte igen når jeg var sikker på det var falsk alarm.

Anmeld

16. august 2011

Brei87

det er også lidt det jeg tænker. tror ikke det er ægløsning, for det passer nemlig nogenlunde med at det var omkring torsdag/fredag jeg skulle have ægløsning. jeg har det heller ikke helt godt med at blive ved med at tage piller, når nu jeg ved at der måske er en chance for det..

men på den anden side tror jeg at min kæreste vil sige at jeg overreagerer hvis jeg siger at jeg ville have det bedst med at stoppe med pillerne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.