Gudfar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Emily2012<3

Så fik vi jo overstået NF idag, og alt så fint ud..

Og så har vi besøg af kærestens bedste kammerat, som vi har været sikre på fra vi fandt ud af at jeg var gravid, at HAN skulle være gudfar.

Men han kom så idag, og jeg fik vist ham billeder af bebs, og så sagde manden til ham at jeg lige havde noget at skulle spørger ham om..

Og så spurgte jeg om han havde lyst til at være gudfar.. Og så begyndte jeg at hyle.  

Og det ville han meget gerne.. Man kunne se lidt panik i hans øjne, og så siger han det er der aldrig nogen der har spurgt mig om før.. 

Og så kommer det bare fra ham "Hvad skal man som gudfar?" 

Det var så sjovt..

Men er bare SÅÅ glad for han sagde ja til det, for han er der bare for en hvis der er noget og han spørger ind til om vi har det godt osv.. Så der var bare ingen tvivl om at det skal være ham..

Jeg ved ikke lige hvad jeg ville med dette indlæg.

Nok bare fortælle den gode nyhed..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Miia90

Skønt, nu ved han da hva en gud er

Anmeld

16. august 2011

Femøre

Herligt for jer!

Men synes det bedste er, at han siger ja til det, uden at vide hvad det er han siger ja til. Det tyder på, han gør det alene for jeres skyld. I beder om noget, og han siger omgående ja, uden at vide hvad han skal hjælpe jer med. Dét er da venskab.

Anmeld

17. august 2011

BabyMus

BJNGJ. skriver:

Og så har vi besøg af kærestens bedste kammerat, som vi har været sikre på fra vi fandt ud af at jeg var gravid, at HAN skulle være gudfar.

Men han kom så idag, og jeg fik vist ham billeder af bebs, og så sagde manden til ham at jeg lige havde noget at skulle spørger ham om..

Og så spurgte jeg om han havde lyst til at være gudfar.. Og så begyndte jeg at hyle.  

Og det ville han meget gerne.. Man kunne se lidt panik i hans øjne, og så siger han det er der aldrig nogen der har spurgt mig om før.. 

Det var så sjovt..

Men er bare SÅÅ glad for han sagde ja til det, for han er der bare for en hvis der er noget og han spørger ind til om vi har det godt osv.. Så der var bare ingen tvivl om at det skal være ham..

Ej, det var da alligevel sødt. Smilede lige da jeg læste det. (:

Anmeld

17. august 2011

Nessie

ha ha, hvor er han en god ven, der  bare siger ja med det samme, uden at vide hvad han går ind til

Min veninde blev syg, da vi havde planlagt at spørge hende om hun ville være gudmor, så det endte med at jeg spurgte i telefonen, og det var nok meget godt, for ellers var der vist også sat gang i vandværket her 

Anmeld

17. august 2011

Chalala85

BJNGJ. skriver:

Det var så sjovt..

Hvor er det dejligt at høre det gik godt smukke

Ihh begynder jo selv at sidde her og tude når du skriver du gjorde hahaha... Preggy hormonella

Må vi ikke se et billede?!?!!?!?

Anmeld

17. august 2011

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Hvor er det dejligt at høre det gik godt smukke

Ihh begynder jo selv at sidde her og tude når du skriver du gjorde hahaha... Preggy hormonella

Må vi ikke se et billede?!?!!?!?

Har da lagt billeder ind smukke..

Bare find det i profilen..

Anmeld

17. august 2011

Chalala85

BJNGJ. skriver:

Har da lagt billeder ind smukke..

Bare find det i profilen..

Nåååååhhhhh Fin lille bebs

Anmeld

17. august 2011

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Nåååååhhhhh Fin lille bebs

Jaaa.. Det var bare HELT fantastisk.. Min lille spring gymnast..

Var så vildt at man kunne se at den bare satte af og så hoppede løs derinde..

Anmeld

17. august 2011

Chalala85

BJNGJ. skriver:

Jaaa.. Det var bare HELT fantastisk.. Min lille spring gymnast..

Var så vildt at man kunne se at den bare satte af og så hoppede løs derinde..

Ja det er en helt fantastisk oplevelse... håber jeg får den samme på din fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.