Problemer hos dagplejemoren, HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. august 2011

bonanza

Hej tøser.Sagen er den at jeg har 2 døtre en på 2 år og 4 mdr og en 3 år og 2 mdr, den lille går i dagpleje og den store er startet i børnehave, de gik sammen i den dagpleje hvor den bette stadig går, der er stor forskel på mine piger, den store snakker som et vandfald og den bette er lidt stille,Problemet er at den bette er meget stille i dagplejen og siger faktisk ikke noget dagen lang og er ikk god til at deltage i de andre børns leg, herhjemme er der fart på hende og hun siger MANGE ord og små sætninger! Hvorfor er der den store forskel? Hjælp......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Silas&Mille

umiddelbart ville mit svar kort og godt være:

fordi der er forskel på børn.

Anmeld

16. august 2011

Mumto3

Jeg tænker heller ike at det har noget med DP at gøre , men noget med forskel i børnene at gøre.

Anmeld

16. august 2011

sarahb

det kan godt ha noget at gøre med DP, en anden herfra har haft ligende og hendes pige blomstrede da hun flyttede dagpleje.

Anmeld

12. marts 2012

TNBC

bonanza skriver:

Hej tøser.Sagen er den at jeg har 2 døtre en på 2 år og 4 mdr og en 3 år og 2 mdr, den lille går i dagpleje og den store er startet i børnehave, de gik sammen i den dagpleje hvor den bette stadig går, der er stor forskel på mine piger, den store snakker som et vandfald og den bette er lidt stille,Problemet er at den bette er meget stille i dagplejen og siger faktisk ikke noget dagen lang og er ikk god til at deltage i de andre børns leg, herhjemme er der fart på hende og hun siger MANGE ord og små sætninger! Hvorfor er der den store forskel? Hjælp......

hvordan var hun da den store pige gik i dagplejen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.