Hun sparker ! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. august 2011

baby012

Ville bare lige dele min glæde med jer, mærkede idag det tydeligste spark jeg har prøvet i dag !!! det bare så dejligt at hun nu virkelig viser at hun er der  

har en foran liggende moderkage, så har ikke rigtig mærket hende før .. 

Ihh det bare så dejligt  

+ er 20+0 idag.. så er endelig HALVVEJSV !  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

mizzblondie

der findes ikk noget bedre 

og mange gange tillykke med hende og at du nu er halvvejs

Anmeld

16. august 2011

Frk.S

Det er bare en fantastisk følelse!

Tillykke med, at du nu er halvvejs! Før du ved af det er din termin lige rundt om hjørnet... tro mig - tiden går bare stærkt!

Anmeld

16. august 2011

Nitz - <3 David

Uh hvor lækkert.. glæder mig selv til den dag jeg får et tydeligt spark/puf.. (er 18+0 idag) min moderkage ligger også foran.. så har også kun mærket noget rumlen rundt og "bobler"

-Havde faktis en underlig/sjov oplevelse imorges før jeg stod op.. baby havde åbenbart lagt sig så min nave bulede på en sjov måde i den ene side.. (når jeg lagde på ryggen) det så ret sjovt ud.. og den var helt hård i den side .. men da jeg stod ud af sengen "faldt" den på plads..

Anmeld

16. august 2011

baby012

mizzblondie skriver:

der findes ikk noget bedre 

og mange gange tillykke med hende og at du nu er halvvejs

Jo tak  

Det rigtig dejligtm syns bare tiden er begyndt at gå langsomt nu  

Anmeld

16. august 2011

baby012

Frk.S skriver:

Det er bare en fantastisk følelse!

Tillykke med, at du nu er halvvejs! Før du ved af det er din termin lige rundt om hjørnet... tro mig - tiden går bare stærkt!

Uha, jeg håber du har ret  

der er bare SÅ lang tid til d. 3/1 :/ 

Anmeld

16. august 2011

baby012

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Uh hvor lækkert.. glæder mig selv til den dag jeg får et tydeligt spark/puf.. (er 18+0 idag) min moderkage ligger også foran.. så har også kun mærket noget rumlen rundt og "bobler"

-Havde faktis en underlig/sjov oplevelse imorges før jeg stod op.. baby havde åbenbart lagt sig så min nave bulede på en sjov måde i den ene side.. (når jeg lagde på ryggen) det så ret sjovt ud.. og den var helt hård i den side .. men da jeg stod ud af sengen "faldt" den på plads..

hehe, ja de ligger ikke ligefrem stille derinde  

heldigvis  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.