Vil du hente denne for en 40'er??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. august 2011

IngenKoPåIsen

Ditte_Marie skriver:

Ifølge Baby.dk's regler, så må du ikke sådan som du gør.

Ville bare lige gøre dig opmærksom på det.

Læs mit svar til Apples

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Fenris

Malunsesmutti skriver:

Undskyld  Var jeg ikke klar over.. Var egentlig bare sagt i en god mening- da det ikke er sikkert sælger var klar over at den var sat så meget ned nu, og hvis det var mig, ville jeg ønske folk sagde til mig, så jeg ikke gjorde mig selv til grin.. Men igen, undskyld- var ikke klar over denne regel.. Så det var bestemt heller ikke for at have ondt i røven- bare for at hjælpe.. Så det er måske okay, ikke bare at himle op!

Ej ej helt ok det var sagt i en mere generelt set måde... Ikke kun henvendt til dig og denne tråd, som sådan min søster er bare en sådan ærlig person og specielt at handle med, så blev bare lidt irriteret over at folk ikke bare forholder sig til at dette var en salgs tråd og ikke en " hvad skal denne koste" tråd

Mvh Anita

Anmeld

16. august 2011

kamtok

Hvis de andre springer fra, så vil Jakob & mig gerne hente den for 30 kr.

Anmeld

16. august 2011

L.J.L

Apples skriver:

Ej ej helt ok det var sagt i en mere generelt set måde... Ikke kun henvendt til dig og denne tråd, som sådan min søster er bare en sådan ærlig person og specielt at handle med, så blev bare lidt irriteret over at folk ikke bare forholder sig til at dette var en salgs tråd og ikke en " hvad skal denne koste" tråd

Mvh Anita

Hvor er du sød søs, tak

Anmeld

16. august 2011

L.J.L

Solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.