Malunsesmutti skriver:
  Undskyld  Var jeg ikke klar over.. Var egentlig bare sagt i en god mening- da det ikke er sikkert sælger var klar over at den var sat så meget ned nu, og hvis det var mig, ville jeg ønske folk sagde til mig, så jeg ikke gjorde mig selv til grin.. Men igen, undskyld- var ikke klar over denne regel.. Så det var bestemt heller ikke for at have ondt i røven- bare for at hjælpe.. Så det er måske okay, ikke bare at himle op!
 Var jeg ikke klar over.. Var egentlig bare sagt i en god mening- da det ikke er sikkert sælger var klar over at den var sat så meget ned nu, og hvis det var mig, ville jeg ønske folk sagde til mig, så jeg ikke gjorde mig selv til grin.. Men igen, undskyld- var ikke klar over denne regel.. Så det var bestemt heller ikke for at have ondt i røven- bare for at hjælpe.. Så det er måske okay, ikke bare at himle op! 
Ej ej helt ok

det var sagt i en mere generelt set måde... Ikke kun henvendt til dig og denne tråd, som sådan

min søster er bare en sådan ærlig person og specielt at handle med, så blev bare lidt irriteret over at folk ikke bare forholder sig til at dette var en salgs tråd og ikke en " hvad skal denne koste" tråd

Mvh Anita

Anmeld